waarom antwoorden de medewerkers van Proximus niet?

  • 28 June 2015
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

http://forum.proximus.be/posts/ffd5f0369e" target="_blank

Onderwerp geplaatst 16:06 door anneke 17066Comfort User, laatst bewerkt: 16:17





37 weergaven



Titel:

waarom antwoorden de medewerkers van Proximus niet?



Content:


de medewerkers van Proximus willen zo te zien niet antwoorden op mijn vraag, in tegenstelling tot Eva van Belgacom weleer. Hebben jullie dit ook al ervaren?


Mijn vraag van 14/06/2015 was (en ik wacht nog steeds op antwoord): na de recentste software update van zo'n 2 weken geleden heeft een oud probleem weer de kop opgestoken. De ondertiteling op BBC2 blijft opnieuw haperen: de ondertitels verschijnen slechts af en toe. Van bij mijn aansluiting op digitale TV in maart 2012 heb ik dit probleem gemeld. Het heeft tot juni 2014 moeten duren eer het werd verholpen. En nu is het terug van weggeweest! Onbegrijpelijk, toch? Hoe kan een update oude problemen weer creëren? Ik kan enkel hopen dat jullie dit euvel zo snel mogelijk oplossen. AUB. Ik wacht trouwens sedert 2012 eveneens nog steeds op deftige teletekst ondertitels op BBC3 en BBC4 !




1 reactie

Ik veronderstel dat dit dan wil zeggen dat resetten van modem en decoder en eventueel factory resetten van de decoder


(beschreven in deze ➽ procedure ) niks oplost heeft en dat je ook via Technische helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)


en ook via privé bericht aan ➽ Onze medewerkers geen gevolg krijgt.


Dan kan je ook nog je klacht indienen en probleem beschrijven via ➽ mail ons


NB:

Als dit, op de lange duur, allemaal tot niets leidt en geen je geen enkel oplossing krijgt,

dan ➽ ombudsman telecom overwegen.


Reageer