waarom antwoorden de medewerkers van Proximus niet?

  • 28 June 2015
  • 1 reactie
  • 209 Bekeken

Reputatie 2
Badge
de medewerkers van Proximus willen zo te zien niet antwoorden op mijn vraag, in tegenstelling tot Eva van Belgacom weleer. Hebben jullie dit ook al ervaren?


Mijn vraag van 14/06/2015 was (en ik wacht nog steeds op antwoord): na de recentste software update van zo'n 2 weken geleden heeft een oud probleem weer de kop opgestoken. De ondertiteling op BBC2 blijft opnieuw haperen: de ondertitels verschijnen slechts af en toe. Van bij mijn aansluiting op digitale TV in maart 2012 heb ik dit probleem gemeld. Het heeft tot juni 2014 moeten duren eer het werd verholpen. En nu is het terug van weggeweest! Onbegrijpelijk, toch? Hoe kan een update oude problemen weer creëren? Ik kan enkel hopen dat jullie dit euvel zo snel mogelijk oplossen. AUB. Ik wacht trouwens sedert 2012 eveneens nog steeds op deftige teletekst ondertitels op BBC3 en BBC4 !

1 reactie

Beste Anne,
U ondervindt problemen met ondertiteling op BBC2.
Op welk van de (2) decoders ondervindt u dit probleem?
een v3 decoder (serial number 250160552-3) en een v4 decoder ( serial number 252990399)
( deze informatie vindt u zelf terug op de sticker van de decoder of via menu-mijn account-systeeminformatie)
Aan de hand van deze informatie kunnen we nagaan waar het probleem zich bevindt.

Mvg,
UP

Reageer