waarom

  • 12 January 2012
  • 4 reacties
  • 726 Bekeken

ik heb een laat tijdige betaling gedaan en daarom hebben ze mij op het minimum kb's gezet ik heb 9€extra moeten betalen en 30€ om het internet weer terug op te zetten .laatst was hier wegens wegen werken de telefoonkabel stuk gegaan en heb direkt naar belgacom gebeld om het te komen maken.Hierbij heb ik 1 WEEK moeten wachten voor ze het kwamen maken hierbij mocht ik om de uitval euro aftrekken ,en dat had ik ook gedaan dus werd mijn internet afgeloten omdat ze dat niet gerigistreerd hadden .waarom krijgen wij maar 10€ om een week uit te liggen en mogen zij 30€ en 9€aanrekenen ik snap dat niet?

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Kan me moeilijk voorstellen dat BGC heeft gezegd dat je dat gewoon van je betaling mocht afhouden.
Normaal wordt er een credit nota opgemaakt...
ja toch is het zo maar dat is nu achter de rug dat hebben ze in orde gebracht nu
beste,


Belgacom werkt altijd met een creditnota ! ... ( na de hebben gebeld naar de facturatiedienst he ) ... het zou kunnen dat ene operator dat kan gezegd hebben ,maar dan was die verkeerd hoor ! Trouwens je hebt géén bewijs dan he .
Reputatie 7
Badge +1
Het simpelste is om dat eens eens op de E-services in de online factuur te checken. Een korting of truggave wordt inderdaad altijd met een cr.nota geregeld, en die staat dan mee in de lijst. Een bedrag aftrekken, ook bij een betwisting is altijd een slecht idee.Je krijgt daar altijd bevestiging van per mail of SMS met een klachtnummer.

Reageer