W10

  • 12 December 2015
  • 7 reacties
  • 329 Bekeken

Reputatie 1
Heeft soms iemand de laatste tijd weer problemen met zijn W10,want sinds enkele dagen heb ik al ondervonden dat die regelmatig onderbrekingen heeft.Nu vandaag ben ik eens gaan zoeken bij die nieuwe meldingen onderaan rechts.Horizontale strepen en daar was dus een nieuwe update voor het systheem voor hande.Dat blijkbaar zichzelf niet installeert .Ik ben nu eens benieuwd of die script fouten hier ook door gaan verdwijnen.

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 1
meschien even kijken of er geen update beschikbaar is van windows 10
Reputatie 1
meschien even kijken of er geen update beschikbaar is van windows 10

Ja,dat had ik dus gezien door die streepjes onderaan recht te klikken op mijn W10.Maar omdat ik dus pas een gloednieuwe W10 had gekocht begon die zich volledig te installeren.Zoals je een W8.1 naar W10 zet alleen duurde het nu iets minder lang.
Reputatie 4
Badge +2
Indien het KB3116900 betreft, hier is de oplossing:
https://www.infopackets.com/news/9739/how-fix-kb3116900-failed-install-error-0x80071a2d
Reputatie 1
Ik heb nu nog eens op die streepjes gezien en zie nu niet direct over welke update het ging.Enkel dat hij is geïnstalleert.
Is het al gelukt steven, was er een nieuwe update beschikbaar ?
Reputatie 1
JA,Elsa, Even aan axira want ik zit hier blijkbaar op een andere pagina;Wat is in feite jouw probleem dat ik die vraag aan die of die stel.Want je mag toch niet via een privé bericht berichten sturen;Dan zet ik hier speciaal de naam bij tot wie ze gericht is.Heb jij daar soms een probleem mee?Dan zal ik jou nu eens die vraag stellen die ik aan Elsa wou qturen maar los ze dan op.Hoe jomt het dat mijn verbinding van mijn wifi toch nog uitvalt nadat ik de raad van Elsa heb gevold,en dat ik ook meldingen krijg dat ik mijn proximus fon moet na kijken terwijl ik dat niet heb.Ik heb dat dan maar uit geschakeld.
Iedereen mag op een forum reageren op een vraag, los van aan wie die gericht is, wat je op een forum zet is niks privé, zelf al zet je erbij ik wil een antwoord alleen van deze persoon, dan is het niet verboden dat een ander toch een antwoord geeft, het enigste wat je kan doen is ze negeren 😉