Beantwoord

Vragen over prijs Tuttimus & Familus pakketten

• 18 oktober 2016
  • 32 reacties
  • 2580 Bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Nog even vraagje voor BBC FIRST moet ik dan op teletext 888 drukken voor de Nederlandstalige onderschriften?
Via "OK" knop van je remote,
Opties ..........
Reputatie 7
Badge +6
Neen.
BBC First:
de ondertitels staan er sowieso op bij BBC First, maar er is voorlopig een probleempje mee: ze staan niet in het midden, en de onderste lijn komt er maar half op. Er wordt aan gewerkt.

BBC Entertainment:
voor BBC Entertainment is het anders: daar komen de ondertitels niet automatisch: daar moet je op OK drukken, dan naar opties: daar naar ontertitels: daar veranderen van 'none' naar 'nl' en bevestigen. Een hele boterham, ik weet het, en omdat die instellingen niet bewaard worden, moet je dat elke keer opnieuw doen. Ik hoop dat daar ook aan gewerkt wordt.
THX Eric en Marleen zal morgen veel werk hebben met het uit te pluizen en snap het met die OK knop
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb via privébericht ook een aantal vragen gesteld, want ook voor vaste lijn is er "slimme diensten" (4,99€), is dat dan nog extra? en zoals gezegd TV replay+?, en wat als je een gekochte decoder hebt (min 8€?). Kan Netflix er uitgehaald worden en omgeruild voor een boeket "Music & Culture" (5,95€) dat ik nu heb? En wat met mijn Smart20 die ik nu voor 10€ heb? Gaan ze daar dan 15€ voor aanrekenen? Ik heb de indruk dat ze Telenet achterna gaan, en een hoop combineren, waar je dan voor een deel geen boodschap aan hebt. Volgens mijn (voorlopige) berekening kom ik een stuk duurder uit met Familus dan met mijn 4-pack met Internet Comfort, vaste lijn met slimme diensten ,+ Happy Time XL en International, TV met één boeket en TV replay+ en gekochte decoder, en Smart2O voor 81,89€ zonder verbruik buiten bundel. Als ze mij hetzelfde (maar ook niet méér) goedkoper kunnen aanbieden, wat ik betwijfel, dan overweeg ik over te stappen, anders niet natuurlijk.
Reputatie 3
Ik ben het ook sterk aan het overwegen aangezien een simpel comfort pakket die ik nu heb vlug 15 € duurder wordt om niks of bijna niks meer te krijgen of alleen wat ik niet nodig heb!
Je kan dan een onozel antwoord krijgen hier op het forum dat je niet verplicht bent en in je oud pakket moogt blijven, maar de gevolgen daar spreekt men stilzwijgend over en zeker wat voor gevolgen het in de toekomst zal hebben (uit ervaring die ik al heb met vroeger oude abonnementen en ook vernieuwd werden).
Als het zo ver komt kijk ik dan wel uit naar Orange die ook zeker in de prijzen valt..
Reputatie 7
Badge +4
De slimme diensten zijn inderdaad nog extra betalend (4,99 EUR incl. BTW) alsook Tv Replay +

Indien er ooit een decoder aangekocht is geweest gaat er inderdaad 8 EUR in mindering.

Netflix is 3 maanden gratis en kan niet vervangen worden door een gratis boeket.

Als je van pack gaat wijzigen zal ook het gsm tarief aangepast worden naar 1 van de nieuwe tarieven.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer