Vraag

vraag via foon

  • 27 June 2016
  • 5 reacties
  • 201 Bekeken

Waarom krijg je pas antwoord van iemand van proxims als je een opzeg brief opstuur ?

ik stelde vragen via fb en twitter en elke keer kreeg ik een antwoord die op niks trekt gewoon niet de echte oplossing er voor.

Als op 13 juni om rond 19 uur me internet uitvalt en op twitter ben ik niet alleen van mijn regio dan is een t
Tecnieker sturen onzin
zeker als ze dan vragen ' steekt u stekker wel in " net of elke klant dom is,

ik heb daardoor 20 min italie belgie gemist en geen enkele medewerker die op die opmerking iets zegt .

Dus ik wilde weten waarom krijgt me pas deftig antwoord als me eerst een opzeg wil doen.

5 reacties

Reputatie 2
Badge
Omdat social media (FB/Twitter) niet het juiste medium zijn voor dit soort klachten.
Reputatie 4
Badge +2
zeker als ze dan vragen ' steekt u stekker wel in " net of elke klant dom is,

Ze moeten hun lijstje volgen, en je zou je kunnen verbazen hoe dikwijls dat dat de fout is.
Omdat social media (FB/Twitter) niet het juiste medium zijn voor dit soort klachten.
zeker als ze dan vragen ' steekt u stekker wel in " net of elke klant dom is,

Ze moeten hun lijstje volgen, en je zou je kunnen verbazen hoe dikwijls dat dat de fout is.


Daar krijg je nochtans veel vluger een oplossing dan via het forum, trouwens het zijn allemaal mensen van de proximus helpdesk, dus waarom zouden ze meer of minder goede of betere antwoorden op twittet Facebook of forum kunnen , geven 't is eerder dat ene minder of meer op de hoogte of ervaren is en dat is alles.

Ter verder info; dat is ook een antwoord van Proximus Community Medewerkers:
Voor dringende vragen en/of problemen zijn er andere, meer geschikte kanalen.
Het klopt dat via Twitter en Facebook men vlugger geholpen wordt.
Wil je het snelst contact met ons bedrijf dan moet je rechtstreeks de klantendienst bellen op ons gekend 0800-nummer.
Het Forum is in de eerste plaats een plek waar verschillende gebruikers elkaar kunnen helpen of
oplossingen kunnen aanreiken die voor anderen ook nuttig kunnen zijn.

Twitter en Facebook zijn nu eenmaal grote sociale mediakanalen waar Proximus, net als alle andere grote bedrijven,
gebruik van maakt om met onze klanten in contact te treden.
Deze nieuwe kanalen om met onze klanten in contact te treden kunnen wij niet negeren,
en zeker niet in een steeds digitaler wordende samenleving.
Beste oplossing was gewoon vandaag alles op zeggen en over te stappen waar ik zat
met F1 met veldrijden met zender fox en met medewerkes die je wel onmidelijk verstaan

als om 19 uur ineens me internet uit gaat dan steekt die steker er in,en als me via hun twitter berichten goed mee kijkt dan zie je dat ik niet alleen was.
ik heb genoeg problemen moeten slikken .

ik ben de andere wedstijden uit voorzorg met de buren gaan kijken die geen proxi klant zijn.

maar het blijft toch raar dat ze je pas echt helpen als ze een opzeg brief hebben ontvangen.

incl me bizz abo om de zaak elke klager zegt soms" ik vertrek" en 5 jaar later zitten ze er nog

deze klager is dus weg dus probleem opgelost

ik wil wel andy kim en kristof bedanken aan hun ligt het zeker niet
zeker als ze dan vragen ' steekt u stekker wel in " net of elke klant dom is,

Ze moeten hun lijstje volgen, en je zou je kunnen verbazen hoe dikwijls dat dat de fout is.

ze moeten dan eens goed lezen wat ik dan zeg " intenet om 19.10 uitgevallen ook andere klanten hebben problemen is er in de regio een probleem" zo dat ik me tv avond ergens anders kan doen.

dus ja de stekker van me modem zat er in...

om 21.25 gaat ineens internet aan na vele pogingen van resetten zoek het anders eens op op 13jui

Reageer