Beste Proximus,
Ik ben sinds een paar weken gehospitaliseerd.
Ik gebruik dus momenteel niet mijn internet vanwege dat ik in het ziekenhuis lig.
Er zijn geen Hotspots in de buurt.
ik vroeg mij af of er enige mogelijkheid is om mijn account te "pauzeren" voor zolang ik in het ziekenhuis zit of er andere opties zijn om alsnog mijn internet op de een of andere manier te gebruiken in het ziekenhuis.
Met vriendelijke groet.
Bladzijde 1 / 1
Hey iedereen,
Een mogelijkheid om abonnementen (buiten mobiele abonnementen) te pauzeren is er momenteel nog niet. Afhankelijk van de producten die je hebt kan je het wel "downgraden" naar een goedkopere variant om zo de kosten te verminderen. Ook ben jij zeer welkom om mij een privéberichtje te sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=68093 voor de kosten van de facturatie in de periode dat jij in het zieken huis bent. Aan de hand van het (afwezige) verbruik van jouw producten kan ik de facturatie hiervoor aanpassen. Hoop voor een spoedige beterschap Shroomie en graag verwacht ik dan een berichtje!
Groetjes,
Lorentz.
Een mogelijkheid om abonnementen (buiten mobiele abonnementen) te pauzeren is er momenteel nog niet. Afhankelijk van de producten die je hebt kan je het wel "downgraden" naar een goedkopere variant om zo de kosten te verminderen. Ook ben jij zeer welkom om mij een privéberichtje te sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=68093 voor de kosten van de facturatie in de periode dat jij in het zieken huis bent. Aan de hand van het (afwezige) verbruik van jouw producten kan ik de facturatie hiervoor aanpassen. Hoop voor een spoedige beterschap Shroomie en graag verwacht ik dan een berichtje!
Groetjes,
Lorentz.
Beste Shroomie, helaas kunnen we geen tijdelijke stopzettingen doen. Je kan altijd wel stopzetten en een nieuwe aansluiting vragen eens je terug uit het ziekenhuis bent. Groetjes Freya
het is niet de gewone weg inderdaad, maar je moet in je bericht ook duidelijk aangeven wat je wilt bv je zou je topic start tekst van hier kunnen kopiëren en plakken in je bericht, enfin het is maar een suggestie en anders kan je nog wat afwachten tot hier iemand van proximus reageert op je topic.
Het is blijkbaar heel druk bij Proximus ik merk het op bij twitter, alsook op Facebook en hier op het forum en ook lange wachttijden (gelukkig is het een gratis nummer 😉 ) op de helpdesk 0800 22 800, waarlangs je het ook eventueel nog zou kunnen proberen en gewoon de telefoon op meeluisteren zetten en afwachten tot men antwoord !!!
Het is blijkbaar heel druk bij Proximus ik merk het op bij twitter, alsook op Facebook en hier op het forum en ook lange wachttijden (gelukkig is het een gratis nummer 😉 ) op de helpdesk 0800 22 800, waarlangs je het ook eventueel nog zou kunnen proberen en gewoon de telefoon op meeluisteren zetten en afwachten tot men antwoord !!!
Nog niet. Lijkt me nogal een mogelijke verwarrende en problematische oplossing. Maar zal deze nu uitvoeren als er geen andere en veiligere optie is. Bedankt voor je hulp.
heb je langs deze weg ook geen reactie gekregen?
Je zou het eventueel langs deze weg kunnen vragen
> https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html
Maar dan heel duidelijk in het bericht vak duidelijk maken dat je vraagt om het tijdelijk stop te zetten voor een bepaalde periode en dan terug te laten verder lopen, dus niet volledig opzeggen.
> https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html
Maar dan heel duidelijk in het bericht vak duidelijk maken dat je vraagt om het tijdelijk stop te zetten voor een bepaalde periode en dan terug te laten verder lopen, dus niet volledig opzeggen.
Bump. Nog geen uitgebreide reactie.
sorry, inderdaad het is morgen nog gene zondag ik wou al te vlug kerst vieren
morgen is het zaterdag dus misschien nog hoop op een eventuele reactie
voor je vraag om op te schorten daar zal je waarschijnlijk vandaag geen antwoord meer op krijgen van Prox (na 22u) en ook morgen niet (zondag) dus zal het afwachten zijn tot maandag.
Je zou het eventueel langs deze weg kunnen vragen
> https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html
Maar dan heel duidelijk in het bericht vak duidelijk maken dat je vraagt om het tijdelijk stop te zetten voor een bepaalde periode en dan terug te laten verder lopen, dus niet volledig opzeggen.
Je zou het eventueel langs deze weg kunnen vragen
> https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html
Maar dan heel duidelijk in het bericht vak duidelijk maken dat je vraagt om het tijdelijk stop te zetten voor een bepaalde periode en dan terug te laten verder lopen, dus niet volledig opzeggen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.