VPN - verbinding valt weg

  • 21 January 2015
  • 5 reacties
  • 571 Bekeken

Ik werk draadloos en log in op een VPN netwerk. Helaas valt de verbinding regelmatig weg.

Iemand een oplossing ? Met kabel werken is geen optie ...

5 reacties

Iets waar er al veel mensen op het forum over geklaagd hebben.


Eens nagaan of je niet beter een ander wifi-kanaal instelt op je bbox waar je eventueel minder gestoord wordt door naburige wifi-signalen
surf ook eens naar ▬►slechte wifi en wat er boven en onderstaat over kanaal veranderen
ok .. Tot een maand geleden had ik telenet en dat werkte perfect. Stond ook op dat kanaal. Wifi valt trouwens nooit uit ..

Tot een maand geleden had ik telenet en dat werkte perfect. Stond ook op dat kanaal



▬ Wat natuurlijk nog niet 100% zeker is dat er ondertussen geen stoorzender kan bijgekomen zijn, en ook de BBOX3 als het deze is die je hebt verandert automatisch zijn wifi-kanaal naar het theoretische beste kanaal, wat ook niet altijd 100% waterdicht is en je dan toch beter eens manueel zet en zelf het beste kanaal kan kiezen,


▬ Dus als je met een voorlopige losse netwerkkabel verbindt ipv via wifi heb je dit ook dan
Ieder kanaal in een router heeft een andere frequentieband, een kanaal kan manueel aangepast worden in een router. Afhankelijk dus van type router en kanaal dat u kiest maakt u een WiFi verbinding op een bepaalde GHz frequentie. Het komt er gewoon op neer de juiste frequentie te vinden die op uw locatie zo weinig mogelijk gestoord wordt door een andere apparaat die ook via draadloze frequenties werkt.Dus verander zeker eens van kanaal zoals reeds werd aanbevolen. Om u exacter informatie te kunnen geven over uw internetverbinding zelf ,stuurt u best een bericht naar 'onze medewerkers' met uw nummer waarop die router is aangesloten in privebericht. mvg sabine

Reageer