vorig abonnement opzeggen voor nieuw nr mét smartphone

  • 8 March 2014
  • 4 reacties
  • 295 Bekeken


Ik vraag me iets af: ik heb net mijn smartphone thuisgeleverd gekregen, ik moest een nieuw nummer vragen om van de promo te kunnen genieten. Nu is het wel de bedoeling dat mijn ander abonnement (easy15) zou stoppen, ik heb géén twee abonnementen nodig...Moet ik dat nu apart nog eens aanvragen , die stopzetting? Want blijkbaar was dat niet duidelijk, anders zou mijn andere gsm toch niet meer werken? En hoe verplaats ik mijn contacten van mijn gewone gsm naar mijn smartphone? 't Is wel ingewikkeld hoor ;)




4 reacties

Beste,
Een abonnement kan u steeds opzeggen via www.belgacom.be/opzeggen of aan de hand van een schrijven gericht aan de klantendienst (Belgacom Koning Albert II laan 27 1040 Brussel).
Wanneer u uw contacten heeft opgeslagen op uw telefoontoestel dient u deze in eerste instantie te kopieren naar uw simkaart. Van zodra de contacten opgeslagen zijn op de simkaart kunnen de gegevens gebruikt worden in een ander toestel door middel van de simkaart in dat toestel te plaatsen of de gegevens te laten overzetten naar de simkaart die in het nieuwe toestel dient geplaatst te worden.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste,
Om uw toetsel volledig in te stellen kan u steeds onderstaande webpagina raadplegen :
http://support.nl.belgacom.be/app/staticpages/devi...
U kiest uw type toestel en model. Nadien zal u via handmatig instellen uw toestel volledig kunnen instellen.
Indien het via de webpagina niet zou lukken kan u ook steeds uw toestel laten instellen in één van onze verkooppunten in uw regio.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste,
Kan u mij even meer duidelijkheid geven over wat u precies wenst in te stellen op uw toestel? Om een email account te activeren op uw toestel, zal u in eerste instantie steeds het emailadres + paswoord dienen op te geven.
U kan daarna aangeven dat deze gegevens onthouden dienen te worden door het toestel.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste,
Om gebruik te kunnen maken van het internet via uw Smartphone dient u bij de gegevens van het mobile internet enkel de APN in te vullen.
Deze dienst ingevuld te staan met internet.proximus.be
Om uw email account in te stellen, zal u in eerste instantie emailadres + paswoord van uw emailadres dienen op te geven.
Wanneer u het paswoord van emailadres niet meer weet zou u de mogelijkheid moeten hebben om dit opnieuw in te stellen.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer