Beantwoord

Voordelen niet op te halen via MyProximus

  • 9 februari 2016
  • 6 reacties
  • 294 Bekeken

Onmogelijk punten in te ruilen via MyProximus! Via contact lomp antwoord, bellen naar 0800, daar al even lomp!
icon

Beste antwoord door Bram 9 februari 2016, 15:54

Dag Joe,


Ben je zeker dat je de juiste MyProximus account gebruikt?
Ik ken jouw individuele situatie niet, maar sommige klanten hebben meerdere MyProximus accounts (of kunnen er meerdere hebben).
Een eerste check is kijken of je aan je facturen kan via MyProximus. Indien dat niet het geval is, dan zal je ook niet aan je Premium Club punten kunnen.

Meer uitleg vindt u in onze FAQ: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_access/particulieren/support/klantenzone/premium-club/premium-club-punten/geen-toegang-tot-premium-club.html
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Dag Joe,

dat is al een goed teken dan.
Stuur ons even een mailtje als je wil: http://support.nl.proximus.be/app/contact/c/1284#mail
Kies voor Premium Club en voor Technisch probleem in de keuzemenu's. En geef in de probleembeschrijving even mee dat je niet aan de toepassing kan maar wel kan inloggen in MyProximus. Vermeld zeker ook je MyProximus gebruikersnaam.

Een collega van de klantendienst kan je zeker verder helpen.
Reputatie 7
Badge +6
Veranderen van browser! Iemand anders had hier op het forum hetzelfde probleem gemeld en die heeft via een andere browser ook zijn punten kunnen inruilen.Het was, als ik me goed herinner, Google Chrome, waarmee het niet lukte. Probeer het eens.
Bram,
Kan aan fakturen via myProximus. Eénmaal bij mijn punten omruilen is het gedaan! "U hebt geen toegang tot deze toepassing"

Dank voor info
Reputatie 6
Badge +4
Dag Joe,


Ben je zeker dat je de juiste MyProximus account gebruikt?
Ik ken jouw individuele situatie niet, maar sommige klanten hebben meerdere MyProximus accounts (of kunnen er meerdere hebben).
Een eerste check is kijken of je aan je facturen kan via MyProximus. Indien dat niet het geval is, dan zal je ook niet aan je Premium Club punten kunnen.

Meer uitleg vindt u in onze FAQ: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_access/particulieren/support/klantenzone/premium-club/premium-club-punten/geen-toegang-tot-premium-club.html
Reputatie 7
Badge +6
Joe,
Kijk eens in dit topic :
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/premium-punten-inruilen-via-myproximus-33770

misschien vind je daar al een oplossing voor jouw probleem.
(Ik heb uw vraag ook verplaatst naar het subforum "MyProximus")
Reputatie 7
Badge +6
Kan je eventueel eens proberen in een andere browser? Dikwijls lukt het dan wel. Er is waarschijnlijk een instelling in je huidige browser die het inruilen tegen houdt.
MVG

Reageer