volumepack upgrade verkeerd gelopen? snelheid afgeknepen? of lijn/netwerkstoring?

  • 6 November 2013
  • 0 reacties
  • 98 Bekeken

  • Rising star
  • 15 reacties

Vlak nadat de maand november was begonnen had ik al in de gaten dat ik de 100 GB limiet van mijn abonnement zou gaan overschrijden.


Ik had al 25 GB bereikt en dat zouden er nog een stapel meer worden.


Ok, een unlimited volumepack zorgt dat ik niet in de problemen kom (dacht ik). Dus ik meteen een unlimited volumepack activeren, goed en wel gelukt.


Kijk ik even later nog eens in de e-services, en *schrik* ... wat zegt de meter van 'mijn internet verbruik' ?!? 550 van de 600 GB verbruikt.


Ik dacht; nouja dat zal een foutje zijn, dat volumepack is nog maar nét geactiveerd... Een plooitje in 't systeem dat wel zal goedkomen...


Maar nu zegt de meter van 'mijn internet verbruik' dat ik 600 van de 600 GB heb verbruikt.


Aangezien surfen deze avond gaat alsof ik met een ouderwets 56K modem werk, doet dit mij vermoeden dat mijn snelheid afgekapt is vanwege een zogenaamde overschrijding van mijn limiet!


Downloaden of speedtesten gaat maar met slechts 10 KB/s. Onterecht,want ik heb toch een volumepack genomen?


In werkelijkheid heb ik volgens het logboek van mijn modem op dit moment 105 GB gebruikt deze maand. Dus ik zou willen vragen of dit even gesynchroniseerd kan worden met de meter van 'mijn internet verbruik'.





Ik kan er helemaal naast zitten met mijn theorie, misschien is er een lijn of netwerkstoring gaande? Maar ik kan mijn lijn niet testen vanwege dat 'deze dienst niet beschikbaar is wegens onderhoudswerkzaamheden'.





In ieder geval graag een oplossing aub! fd640324

0 reacties

Geen reactie

Reageer