Volume Pack Unlimited

  • 26 January 2016
  • 51 reacties
  • 3278 Bekeken

Reputatie 5
Op mijn nieuwe factuur staat volgende:"Prijs aanpassing en daling van het volume van uw Volume Pack Unlimited
Vanaf 01/03/16 stijgt de prijs van het Volume Pack Unlimited met 2,5 EUR incl. btw(2,07 EUR excl. btw) per maand, en daalt het datavolume tot 150 GB.Meer GB nodig? Denk aan onze Comfort Packs met onbeperkt internet.Ga naar www.proximus.be/packs voor meer informatie over onze aanbiedingen.U hebt het recht om uw diensten gelijk wanneer kosteloos schriftelijk op te zeggen."
Dus als ik het goed begrijp moet ik 2,5 € meer betalen en is unlimited slechts 150 Gb. Tijd voor een andere provider! Verleden jaar mijn factuur van februari 13 € goedkoper dan wat ik nu betaal. En nu komt er nog eens 2,5 € bij.
mvg

51 reacties

Reputatie 2
Badge
Voor mij is het duidelijk want op dezelfde vraag die Jamo gesteld heeft, is iemand van de proximus medewerkers die het toch duidelijk gemaakt heeft, dat als het datavolume op is kan je gratis volumepacks van 20 GB bijbestellen via My Proximus.
Dus als voor Jamo het comfortpack zou duurder uitvallen waarom zou hij dit dan moeten doen!!!!
Reputatie 5
Een internet comfort is niet duurder. Met het maandelijks abonnement onbeperkt volume erbij betaal ik evenveel. De reden dat ik geen comfort neem is omdat het volume maar 150 Gb is en niet zoals Elma beweert dat je gratis volume bij krijgt. En als dat wel zo is dan moeten ze dringend eens hun website aanpassen. En trouwens ik heb nog nooit volume moeten bijbestellen , mijn verbruik ligt onder de 170 GB. En ik heb nog nooit films gedownload ik gebruik alleen Netflix omdat we geen tv abonnement hebben.
mvg
quote: zoals Elma beweert dat je gratis volume bij krijgt.
Ik beweer dat ook
en zal je nog eens proberen te overtuigen :-)))
ik heb dus comfort en ga naar MyProximus en bestel daar data bij
dan krijg ik het volgende te zien:

Reputatie 5
Ik zal het nog maar eens uitleggen dat een internet comfort niet hetzelfde is als een comfort pack.
http://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/producten/internet/internet.html
mvg
Ik heb dit uitgevoerd op de computer van mijn zuster en heeft geen pack maar je zal inderdaad maar zeker zijn als je het officieel antwoord van iemand van PX krijgt.
en nu ga ik je niet meer proberen te overtuigen :-))
Reputatie 5
laten we zeggen dat ik de internet comfort bestel. Op het einde van de maand ga ik, over mijn limiet. En dan kan ik geen gratis block bijbestellen. Even een berichtje naar Proximus en zeggen ja maar Else en Elma en desnoods Selma,piet en wie nog allemaal hebben gezegd dat er geen limiet is. Ze zullen daar nogal lachen toch. Maar ja als je absoluut gelijk wil hebben van mij niet gelaten. Ik weet niet wat je daar als voordeel kan uithalen. Intussen is er nog 1 partij die hier nog geen enkele reactie heeft gegeven en dat is de enige partij die mij zekerheid kan geven, nl een medewerker van Proximus. Maar die hebben het blijkbaar te druk om te reageren op onzinberichten in andere forumdelen. Ik weet ook niet waarom ze het een probleem vinden om op een simpele vraag te antwoorden niet via ondertussen 3 mailberichten of dit forum. Misschien willen ze liever dat iedereen aan pack neemt en dat ga ik heus niet doen. Ik heb al gezien bij familie en vrienden wat voor een product Proximus tv is. Stekker uit stekker in,opname bekijken oei gaat niet .... En ga hier aub geen Proximus tv topic van maken want v3,v4 en v5 bommen laten me koud.
mvg
Reputatie 2
Badge
Bent u misschien met pensioen mevrouw Elsa?Of hebt u bij Proximus gewerkt want ik zie dat u ook als enige hier als onze medewerkers niet aanwezig zijn op alle problemen meestal een antwoord weet.
Reputatie 2
Jamo, ik begrijp toch je reactie niet tegenover forumleden, zeker als je zegt " als je toch gelijk wilt hebben" ze doen dit toch niet om gelijk te halen, maar om je te bewijzen dat het bij hen zo is, daar dient een forum toch deels voor om kennis delen enz... , zij verplichten u niet om hen te geloven ze delen alleen hun ervaring mee, en dat PXM hier minder vlug reageert is al lang geweten, je krijgt veel vlugger een reactie via Twitter en Facebook, maar dit werd hier op het forum al genoeg aangehaald, niet dat je verplicht bent dit te doen uiteraard en kan je gerust afwachten tot er van hen een reactie komt.
Mvg,
Axel
Reputatie 7
Badge +6
Ik ben eens in de voetnoten gaan kijken van die fameuze internetabonnementen en Jamo heeft zeker een punt: er staat: bij internet Start: als je je limiet overschrijdt, val je terug etc. tenzij je een volumepack van 5GB bij bestelt aan de prijs van 5€, voor internet Comfort: als je je limiet van 150GB overschrijdt val je terug op etc. , TENZIJ JE EEN VOLUMEPACK VAN 20 GB BIJ BESTELT AAN 5€. Als daar nu nog 2,5 € bijkomt in 3/2016???? Wat als je dan nog de limiet overschrijdt? Nog eens 5€?

Ik weet het ook niet meer en we blijven hier maar rondjes draaien, dus Proximus; verlos ons uit ons lijden a.u.b.
Maar dat zijn we al gewoon hé Marleen van rondjes te draaien, we zitten precies op de kermis :-))
In ieder geval ik kan maar zeggen dat het precies lukt om gratis bij te bestellen zelf al heb je geen pack en dit is niet om absoluut gelijk te willen halen zoals Jamo zegt, ik stel alleen maar vast en meldt het hier, meer dan dat is het ook niet.
En ondertussen is het weer aan het regenen maar toch al een 30 minuutjes gewandeld regen of geen regen 😉
Reputatie 7
Badge +6
Ik ben al naar de markt geweest. :-))

In elk geval klopt er dus iets niet: ofwel zijn die voetnoten niet juist, ofwel bestel je zo'n 'gratis' pack en krijg je misschien achteraf toch nog een rekening en om die informatie is het Jamo dus nu juist te doen, denk ik.
Natuurlijk Marleen dat heeft Jamo al duidelijk gemaakt van in het begin (en dat begrijp ik ook), en zoals je zegt het kan de voetnoot zijn die verkeerd is of de bestelling info, maar dan nog als het zo is wordt dit wel recht gezet, alleen moet je dan de nodige moeite en energie er in steken dat wel. Dit gezegd zijnde zijn we nog geen stap verder 😉
Badge +4
Ze hebben de ondergrens blijkbaar naar beneden gebracht tot op 150 GB, maar met een Unlimited volumepack heb je normaal altijd de gelegenheid om er gratis blokken bij te doen, net zoals in een comfortpack zit er ook een unlimited in waarbij je indien nodig kunt gratis GB kan bij doen.... dus ik vermoed een unlimited bij een start net hetzelfde 🙂
Graag bevestiging van een PX medewerker voor Jamo of we blijven hier rondjes draaien ! lol
Die bevestiging heb ik trouwens gelezen op Facebook door een medewerker van PX, maar inderdaad nog niet hier, dus we draaien rond en rond en rond als een ...... :-)))
Badge +4
Anders moeten ze het geen unlimited pack meer noemen he als je geen gratis blokken meer kan bij doen 😉
Inderdaad maar Jamo wil hier een bevestiging zien door PX, dus zullen we daar maar best op wachten.
Reputatie 7
Badge +3
Ik zal het nog maar eens uitleggen dat een internet comfort niet hetzelfde is als een comfort pack.
http://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/producten/internet/internet.html
mvg
Je kan ook een "pack" nemen, zonder TV.
Je Pack:
- Internet Comfort
- Vaste lijn
Totaal maandelijkse kosten
€ 53,95
en dan heb je die gratis volumepakketen via Myproximus
Je hoeft echt geen TV te nemen om een pack te hebben. Als je meerdere producten hebt bij PX, dan is het altijd goedkoper om die in een pack te nemen. Zo hebben ze het mij altijd geleerd. 🙂
FYI: daarentegen kan je TV alleen echter niet nemen, het is ofwel TV + Vaste lijn ofwel TV + Internet
Reputatie 5
Een pack is niet goedkoper voor mij
Internet start
I-talk cassic
optie onbeperkt internet (of 150GB na 1 maart)
43,44 €wordt 45,94 €
plus nog een smart 15 totaal 57,19€ wordt 59,69
Wat ik al een aardige som vind. :)
mvg
Nu iets anders ben je dan niet beter af bij scarlet , heb je daar al eens een vergelijking mee gemaakt, enfin ik weet uiteindelijk ook niet wat scarlet allemaal aanbiedt maar het is maar een bedenking die ik mij maak.
Reputatie 2
Badge
Die prijs zal wel ongeveer hetzelfde zijn denk ik.SC en PX
Nochtans niet al te moeilijk om te vinden he ..
http://www.scarlet.be/nl/trio-internet-tv-telefonie/
Reputatie 2
Badge
In plaats van zo iets te posten zeg dan of beter nog quoten ken jij ook nog niet zeker,Bij Jamo in plaats van weer op mijn kap te zitten.
Reputatie 2
Badge
Wim trek je ogen nu eens open zie je nu nog niet dat die regulus op niet anders uit is dan gewoon op een paar personen hun nek te zitten.omdat hier waarschijnlijk bij proximus een of andere directeur rondloopt waarvan hij het zoontje is en jullie durven daar niets tegen doen.Draai jullie beleid eens om 2 maal verwittigen derde maal buiten.Zoals op alle fora al lang is.Moet ge daarom 1 week op een forum zijn?
djeezes man .. heb je echt geen idee hoe een forum werkt ? sinds wanneer is er een verplichting om iemand te quoten of is dat enkel van toepassing voor de simpele zielen op dit PX forum ? groei in godsnaam op .. ik krijg onderhand meer dan genoeg van dit soort dom getoeter !! .. en heb ik misschien geen gelijk dat men in 2 seconden de echte info van Scarlet kan vinden en doorgeven ipv enkel "te denken dat ..." ? men moet enkel de moeite doen !
Proficiat met uw zuurverdiende "allrounder" badge BTW haha .. en DAT is wel op uw kap ! in godsnaam zeg !

Reageer