Volume Pack Unlimited

  • 20 August 2014
  • 2 reacties
  • 374 Bekeken


Dag,


Wij hebben Internet Start. Hierin is 100GB downloadvolume inbegrepen. Deze maand gaan we dit uitzonderlijk overschrijden, dus denk ik er aan om volume bij te kopen.


Hoe werkt 'Volume Pack Unlimited' (maandelijks 7.5euro) juist?

- Is dit een vast bedrag voor 30 dagen onbeperkt te downloaden?

- Of is dit per facturatieperiode? Zoja, kan ik dit dan enkel voor augustus nemen? En eind augustus weer annuleren zodat in september er geen 7.5 euro van mijn factuur afgaat?

- of wordt dit verrekend per dag? Vb op 25 augustus is mijn downloadvolume van 100GB op, ik neem de resterende dagen van augustus het 'Volume pack unlimited'. Dan wordt ik 6 dagen aangerekend, dus 6/30sten van 7.5 euro.


(ik vind geen algemene voorwaarden van Volume pack unlimited op de website)


Bedankt alvast om dit te verduidelijken!!!


Martine

2 reacties



Wouter, ik stel voor dat je zelf eens langs gaat bij Belgacom met de borstel om alle op te kuisen lach



'k zal dan maar verduidelijken voor u wat ik hier al lachend bedoeld heb dat jij de ideale persoon zou zijn omdat ik weet dat jij iemand bent die graag de puntjes op de i ziet staan, dus zou het zeker in orde zijn, zonder twijfel.


Dus daarmee heb ik niet het omgekeerde willen bewijzen dat er op de Belgacom site onjuiste en tegenstrijdige info mag voorkomen.


Zo super dat Belgacom hier geen reclame over maakt? No way dat ik mijn 'Internet Overal Start' abonnement verander naar het veel duurdere 'Internet Overal Comfort'!



misschien is dait waar voor iemand die nog een oud pack start heeft maar voor iemand die nu een pack moet afsluiten ligt de zaak al iets anders want het start pack bestaat niet meer dus iemand die bv TV + Telefoon en Internet wilt zal wel duurder uitvallen omdat het voordeel van een pack bij Start wegvalt.

Reageer