Volume mailbox verhoogd van 1GB naar 50GB

  • 14 August 2017
  • 4 reacties
  • 1255 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
Ik moest vroeger regelmatig mijn mailbox opruimen omdat die te vol zat en er dan mail niet meer kon binnenkomen, en de verzender kreeg dan een bericht dat de mail niet kon geleverd worden..
Sedert kort is dit dus niet meer nodig, want het volume werd drastisch opgetrokken naar 50GB. Ik weet wel niet of dit te verdelen is over al de mailboxen van een abonnement. Ik merkte dit op in de webmail links onderaan.

4 reacties

Werd hier inderdaad op het forum al gemeld door een proximus medewerker, maar heeft ook niet gespecifieerd of dit per mailbox is ? Ik veronderstel dat het per mailbox zal zijn maar laat ons de bevestiging van een proximus medewerker afwachten, al zou je het ook zelf kunnen testen door een tweede mailbox aan te maken of iemand die meerdere mailboxen in gebruik heeft moet toch ook kunnen zien of er op iedere mailbox 50 aangegeven wordt?
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb het net eens nagezien en het is wel per mailbox. Mijn mails worden automatisch naar gmail doorgestuurd en er staat 7/51000Mb. Ingelogd met mijn vrouw haar email en daar 722/51000Mb
zou inderdaad ook maar logisch zijn, maar je weet maat nooit hé 😉
Reputatie 7
Badge +1
OK, bedankt om dit te bevestigen...een hele verbetering toch. Wél blijft het volume van de bijlagen nog steeds beperkt tot 10MB vlgs; mij.

Reageer