Vraag

VoLTE niet te vinden bij instellingen

  • 11 August 2017
  • 4 reacties
  • 2163 Bekeken

Ik heb een samsung S7 edge met de CSC versie G935FVFG1DQE3. Dit zou normaal gezien moeten compatibel zijn om gebruik te kunnen maken van VoLTE maar ik heb de optie 'bellen via 4G' niet tussen mijn optie staan bij mobiele netwerken. Hoe komt dit?

4 reacties

kijk eens of je eventueel hier iets aan hebt
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html
>
https://www.helpforsmartphone.com/callme/en/samsung/galaxy-s7-edge/android-6-0/guides/86/Set-up-Voice-over-LTE-Calling-VoLTE-Samsung-Galaxy-S7-Edge
>
https://www.quora.com/How-do-I-activate-VoLTE-on-my-Samsung-Galaxy-S7-edge-I-bought-a-Jio-SIM-card-for-its-4G-offer-Even-though-my-Internet-is-working-completely-fine-my-phone-has-failed-to-activate-the-VoLTE-so-I-cannot-make-calls-or-send-and-receive-messages
>
mss als je googelt op : VOLTE samsung S7 edge dat je nog meer vindt
of wachten to hier iemand regeert die het al weet en gedaan heeft.
Geen van je tips biedt een oplossing voor mij want ik weet waar je de instelling moet vinden maar hij staat er gewoon niet tussen.
deze ook niet : "of wachten tot hier iemand regeert die het al weet en gedaan heeft" 😉
Reputatie 7
Badge +4
In principe is uw toestel compatibel indien u de laatste updates geĂŻnstalleerd hebt

https://www.proximus.be/nl/id_b_cl_solution_volte/bedrijven-en-overheden/discover/blog/one-magazine/oplossingen/volte.html

https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-s7-edge/SM-G935F/PRO/download/G935FXXU1DQEI/171043/

Reageer