'Volgens huidige planning zouden begin volgend jaar de NPO-zenders in HD geactiveerd worden'.

  • 12 October 2016
  • 82 reacties
  • 3833 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Dit bericht stond deze morgen op Twitter (zie bijlage). Nu maar hopen dat het lukt met die planning, want Arte in HD zit ook al lang in de planning, maar is helaas ook nog geen realiteit.

82 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Maar dat is normaal zoveel info kanalen in het Vlaams en Frans bij PX. Als ze het doen zie je dit pas achteraf in het info kanaal als ze het doen dat weet je ook niet.
Reputatie 2
Badge
We naderen 20 augustus. Is er ondertussen al nieuws over de NPO zenders ? Maar ja, geduld is een mooie deugd 🙂
Reputatie 7
Badge +1
We naderen 20 augustus. Is er ondertussen al nieuws over de NPO zenders ? Maar ja, geduld is een mooie deugd 🙂
Dacht dat het al 16 augustus was. Heb er nog niets van vernomen. Heb de vraag dit weekend gesteld aan het PX team. Nog geen antwoord. We zullen zien. 😀
Reputatie 6
Badge +1
Afwachten, het zal toch weer niet uitgesteld worden?
Reputatie 2
Badge
Ze worden misschien verwijderd ? Probleem is dan direct opgelost 😅
Bij ons thuis wordt er eigenlijk heel weinig naar de NPO gekeken, maar daarom moeten ze niet verdwijnen 😉
Reputatie 7
Badge +1
Weet iemand hoe het zit met de NPO zenders in HD. Vandaag zou de dag zijn.
Reputatie 6
Badge +1
Nog niets gezien. Nog iets voor de leukerd die schreef misschien worden ze verwijderd, NPO1.2.3 zijn must carry zenders in Vlaanderen net zoals onze VRT zenders must carry zijn in Nederland. Zijn dus verplicht door te geven.
Reputatie 2
normaal gezien is het voor 20/08 maar dat is ne zondag dus voor 21/08 misschien.
what en see
Reputatie 7
Badge +1
Vindt dat er ook teveel Franstalige zenders zijn tov de rest. We zullen dan zien voor 20 aug. Maar een ding snap ik niet veel PX medewerkers houden dit forum mee in de gaten. Is het dan zo een geheim dat ze hier niet op reageren en een bericht plaatsen waarneer dit gaat gebeuren. Er zijn ik weet hoeveel info kanalen.
Reputatie 2
Vindt dat er ook teveel Franstalige zenders zijn tov de rest. We zullen dan zien voor 20 aug. Maar een ding snap ik niet veel PX medewerkers houden dit forum mee in de gaten. Is het dan zo een geheim dat ze hier niet op reageren en een bericht plaatsen waarneer dit gaat gebeuren. Er zijn ik weet hoeveel info kanalen.

in totaal bij mij +- 15
ik bent franstalg
Reputatie 7
Badge +1
Vindt dat er ook teveel Franstalige zenders zijn tov de rest. We zullen dan zien voor 20 aug. Maar een ding snap ik niet veel PX medewerkers houden dit forum mee in de gaten. Is het dan zo een geheim dat ze hier niet op reageren en een bericht plaatsen waarneer dit gaat gebeuren. Er zijn ik weet hoeveel info kanalen.

in totaal bij mij +- 15
ik bent franstalg


Weet niet waar je woont, maar tv lijst Vlaanderen van PX telt meer dan 30 Franstalige zenders. En die staan er bij mij ook op. Maar wil weten wanneer de NPO zenders overgaan in HD. Hallo PX medewerkers kunnen jullie hier aub op antwoorden. Alvast bedankt.
Reputatie 3
Badge +1
in totaal bij mij +- 15
ik bent franstalg

Alle Proximus-klanten hebben minstens 38 Franstalige zenders.

In Vlaanderen heeft men: La Une, La Deux, La Trois, RTL-TVI, Club RTL, Plug RTL, TF1, France 2, France 3, France 4, France 5, France 0, ABC3, ABC4, Canal Z, Arte, TV5 Monde, KTO, Trek, Baby TV FR, Nickelodeon FR, Bel RTL, PureVision, Radio Contact Vision, RFM TV, Trace Urban, MTV Music FR, NRJ Hits TV, Viceland FR, Action, M6 Boutique, National Geographic FR, Euronews FR, LCI, France 24, Eurosport 1 FR, Al Aoula (mix Frans/Arabisch), 2M Monde (mix Frans/Arabisch)

In Wallonië heeft men ook 26 Nederlandstalige zenders, dus ik zie het probleem niet.
Reputatie 6
Badge +2
France Ô zit wel niet in het aanbod van Proximus, die zender zit alleen in het aanbod van Telenet en in HD.
Reputatie 2
france O is all 4 jaar niet meer in de aanbod van proximus
Reputatie 7
Badge +1
france O is all 4 jaar niet meer in de aanbod van proximus

Blijven er nog 37 Franstalige zenders over ipv 15 die jij noemt. Wat voor abo heb jij dan met zo weinig Franstalige zenders.
Reputatie 2
tuttimus vaste lijn all sports entertaimens fr gsm 25 en all kids nl
Reputatie 7
Badge +1
tuttimus vaste lijn all sports entertaimens fr gsm 25 en all kids nl
Dan heb je minimaal 30 Franstalige zenders in het basispakket zitten. Het is wat Koen zegt minimaal 37.
Reputatie 7
Badge +2
in totaal bij mij +- 15
ik bent franstalg

Alle Proximus-klanten hebben minstens 38 Franstalige zenders.

In Vlaanderen heeft men: La Une, La Deux, La Trois, RTL-TVI, Club RTL, Plug RTL, TF1, France 2, France 3, France 4, France 5, France 0, ABC3, ABC4, Canal Z, Arte, TV5 Monde, KTO, Trek, Baby TV FR, Nickelodeon FR, Bel RTL, PureVision, Radio Contact Vision, RFM TV, Trace Urban, MTV Music FR, NRJ Hits TV, Viceland FR, Action, M6 Boutique, National Geographic FR, Euronews FR, LCI, France 24, Eurosport 1 FR, Al Aoula (mix Frans/Arabisch), 2M Monde (mix Frans/Arabisch)

In Wallonië heeft men ook 26 Nederlandstalige zenders, dus ik zie het probleem niet.


Bovendien kan je Viceland FR instellen op de originele taal Engels. De meeste programma's heb je dan in het Engels. Ook bij de filmzender action kan je de taal in originele versie zetten. Ook daar zijn verschillende films in het Engels. De drie zenders van de RTBF zenden ook vaak films en series in originele versie uit. Hiervoor moet je ook de taalinstellingen eenmalig aanpassen. Je hebt bij die zenders wel geen Nederlandstalige ondertitels, maar voor wie het Engels machtig is, is dat extra kijkplezier.
Reputatie 3
Badge +1
Het is 20 augustus...
Reputatie 6
Badge +1
Het zal weer niets worden
het is wel 20 augustus tot 24 uur 😃 en dan is het definitief voorbij 😉
Reputatie 6
Badge +2
Ik denk dat het eerder 21 augustus dus morgen zal zijn, als het doorgaat tenminste.
Een wijziging van aanbod gebeurt immers normaal gezien op een weekdag nooit op zaterdag, zondag en feestdagen, dat is bij Telenet ook zo.
Reputatie 7
Badge +2
Ik blijf denken dat je je niet mag fixeren op die datum. Het zal ooit wel es komen. Maar misschien is het dan te laat voor een aantal klanten die goede alternatieven hebben.
Reputatie 7
Badge +1
Vind het gewoon jammer dat er op dit moment nog niets is en de terug koppeling hiervan. Maar het ergste vind ik dat je een privé bericht hierover naar Wim en het PX team stuurt en er gewoon geen antwoord op terug krijgt. Hoe laag kun je dan vallen. Dit is gewoon te gek. Het is ja of nee en een datum is dat zo moeilijk.

Reageer