Beantwoord

Voicemail code

  • 8 januari 2016
  • 1 reactie
  • 297 Bekeken

Ik ben mijn code vergeten van mijn voicemail en kan deze niet aanpassen

Reeds #145# geprobeerd en gebeld naar 1230, 1231, 1969 maar voor ik een keuze menu krijg moet ik mijn code ingeven...

Via my Proximus of de App lukt het ook niet
icon

Beste antwoord door Bram 11 januari 2016, 14:29

Dag Heleen,

Wat je kan proberen is om je voicemail volledig uit te schakelen en vervolgens opnieuw te activeren.
In deze FAQ leggen we uit hoe dit kan: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/voicemail-activeren-of-deactiveren.html

Nadat je je voicemail terug hebt geactiveerd, moet je'm opnieuw instellen. Dan kan je een nieuwe code kiezen.

Groeten,
Bram
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Dag Heleen,

Wat je kan proberen is om je voicemail volledig uit te schakelen en vervolgens opnieuw te activeren.
In deze FAQ leggen we uit hoe dit kan: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/voicemail-activeren-of-deactiveren.html

Nadat je je voicemail terug hebt geactiveerd, moet je'm opnieuw instellen. Dan kan je een nieuwe code kiezen.

Groeten,
Bram

Reageer