Voicemail

  • 8 March 2017
  • 5 reacties
  • 246 Bekeken

Beste,

Ik probeer al een week mijn voicemail intestellen heb al verschillende keren naar de klantendienst gebeld en dan zegt dat bandje dat het binnen de 2u in orde is maar tot op heden zit ik nogaltijd zonder voicemail wat wel heel ambetant is.

5 reacties

Idem, zelfde probleem hier. Zowel via klantendienst (6000) en de myproximus...
Lukt het dan niet via 1969 >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_config/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/uw-voicemail-instellen.html

FAQ's > https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_voicemail/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail.html
Reputatie 7
Badge +3
Hei,

gaat het over voicemail op gsm of op vaste lijn ?

groeten

Tina
Tina,

Bij mij gaat het om voicemail op gsm. Het lukt me niet om deze te activeren. Als ik bv bel naar 1230, krijg ik de melding dat ik moet contact opnemen met de klantendienst om mijn voicemail te activeren.

Joke
Reputatie 7
Badge +4
Beste Joke, Kan je ons via priébericht het betrokken gsmnummer geven? Zo kunnen we nakijken of je voicemail bij ons actief staat. Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden. Mvg, Freya

Reageer