Vraag

Voicemail

  • 1 July 2016
  • 4 reacties
  • 2613 Bekeken

Ik heb alles gedaan om een voicemail bericht te kunnen bewaren, op de juiste toetsen gedrukt en toch is dit bericht nergens mee terug te vinden. Bestaat er een mogelijkheid om het terug te vinden ? Ik krijg van de technische dienst enkel het antwoord, dat ik lang genoeg moet luisteren, of dat ik alle opties moet proberen... ja hallo zeg !
Ben ik dat definitief kwijt ? Waarom bestaat die optie dan ?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Na het beluisteren van elk bericht krijg je een aantal keuzes wat je wilt doen met dit bericht. Zowel op vaste lijn als op mobiel is het 'druk 2 om dit bericht te bewaren'.
Bij de volgende keer dat je je voicemail beluisterd krijg je eerst je nieuwe berichten te horen waarna je dan de keuze hebt om je 'bestaande' of 'bewaarde' berichten te beluisteren. Als dit een 'oud' bericht is waar je nog een heel aantal recent bewaarde berichten voor hebt staan ga je deze eerst allemaal moeten afgaan gezien je voicemail al je berichten chronologisch gaat afgaan.
Probeer maar eens een zoekfunctie te steken in een IVR. ;-)

Voor een volledig overzicht van alle keuzes bij je voicemail kan je terecht op volgende pagina. (de keuzes zijn idem voor mobiel)
tot hiertoe klopt het niet... heb een nieuw bericht laten inspreken... Er wordt niet gevraagd om "bestaande" of "bewaarde" berichten te beluisteren.
Wat is IVR ?
Reputatie 7
Badge +6
Bij de volgende keer dat je je voicemail beluisterd krijg je eerst je nieuwe berichten te horen waarna je dan de keuze hebt om je 'bestaande' of 'bewaarde' berichten te beluisteren.
Na het verwijderen of opslaan van het beluisterde bericht zal je een melding ontvangen in trend van "Er zijn geen nieuwe berichten, om je spraakberichten te beluisteren druk... Als je deze niet krijgt en je krijgt de melding dat er geen berichten zijn gevolgd door de vraag om je voicemail instellingen te wijzigen, wel, dan zijn er geen berichten.
Mogelijk heb je dan ooit eens je voicemail volledig gereset of de berichten perongeluk verwijderd?

(Interactive voice response (IVR) is een telefonische toepassing om opdrachten via telefoontoetsen (DTMF) of de stem door een computer uit te laten voeren. Dergelijke systemen worden in de volksmond ook wel "spraakcomputer" of "stemcomputer" genoemd)
neenee, zever... het is een bericht van dinsdag ! En als de stem zegt "druk x om je bericht te bewaren" en je doet dat en krijg zelfs bevesitiging "bewaard bericht" ... alé nu, wat is dat voor zever ? Dat is bijna hetzelfde als de bank zegt : stort hier uw geld om te bewaren... bewaarde centen.... en dan zijn uw centen "verdwenen"...
Maar goed slechte service. Volgende week eens kijken bij de concurrentie wat die te bieden hebben . Sorry Proximus

Reageer