Voetbalcontract.

  • 31 July 2011
  • 24 reacties
  • 3104 Bekeken

Badge
Ik ben geen supporter van een bepaalde ploeg,maar ik ben wel voetballiefhebber.

Wel ik heb gisterenavond echt genoten van de matchen, Genk-Beerschot live in HD en daarna de opgenomen match Gent-Cercle.

Dus, in feite kunnen we ieder weekend ten minste twee matchen bekijken (volgende weekend zijn het er zelfs drie).

EN DAT ALLEMAAL GRATIS !!!!!!!!!

Laat Belgacom zo maar verder doen, meer moet dat voor mij niet zijn.

Klanten van Belgacom, nog heel veel voetbalplezier bij de komende matchen van de Pro League.

This topic has been closed for comments

24 reacties

't is leuk meegenomen.... voor de mannen dan toch.... de vrouwen maar zagen dat het alle zaterdagen voetbal is op tv

btw, ik vind het verschil tussen SD & HD toch wel erg groot, zeker bij voetbal... tweede helft van Gent tegen Cercle deed pijn aan de ogen na eerste helft van Racing Genk bekeken te hebben

mvg
gratis bestaat niet, dus je betaald er wel degelijk voor.

en als je bij de gelukkigen bent, dan kan je idd opnemen, maar een groot deel van de mensen kan dit dus niet opnemen.
Badge
Ik heb beerschot gisteren ook gezien tot dat het 3-0 was en dan ben ik maar overgeschakeld naar de kampioenen.Want die kunnen er nog meer van.Als beerschot supporter was dit gewoonweg schandalig en ik heb ook nog één op genomen voor vandaag en er zijn er nog 2 dus voetbal genoeg.Alleen weet ik niet juist de uren moet nog eens zien voor conflicten.
Reputatie 2
Badge
Paar opmerkingen:

- gent - cercle beeldkwaliteit was niet ok, die match op kortrijk was beter. Eigenaardig. Genk-Beerschot was subliem.
Iemand de samenvatting op VTM op vrijdag gezien? De beeldkwaliteit van OHL-Anderlecht kon niet tippen aan Genk-Beerschot.
Die was zelfs slechter dan wannneer Stijn Koninck in de studio in beeld kwam. Nemen die van Telenet niet in HD op?
- nog opmerking. Heeft VTM aandelen bij Telenet of zo? In hun vrijdag avond programma, verwijzing op het bord voor de zondagavond
match naar SportingTelenet, voor de zaterdagavond geen vermelding/verwijzing naar BelgacomTV (straf).
- Multilive op de iPad2 is uitstekend.
kan je de multilive via tv overal ontvangen? op welke zender moet je dan afstemmen?

alle matchen die sporting telenet uitzendt zijn beschikbaar in hd, kan niets zeggen over de kwaliteit want nog niet gezien.

niet vergeten dat Telenet in partnership met VOO, RTBF en VMMa geboden heeft. vandaar de verregaande samenwerking

mvg
Badge
Xenne, multilive is iedere zaterdag te volgen op 600.Dez avond op 600 Villareal-Lazio.

Bart, GRATIS wilt hier wel zeggen dat er nu geen extra's te betalen vallen bij BELGACOM om voetbal te kijken.(Vorige seizoenen moesten we dus wel betalen, en hadden we alleen de zondagavondmatch om 18u. gratis).

Axana, vandaag is er enkel de match op 600 om 21u55.

bk316209, de beeldkwaliteit van Gent-Cercle was hier bij mij wel zoals het moest,maar natuurlijk is een HD uitzending 100 % beter.

Groetjes.
Reputatie 2
Badge
Via de Zoom NL, krijg je MultiLive als de matchen bezig zijn.
Vanavond Villareal - Lazio Roma te zien op dezelfde zender.
Badge
Ja dit weet ik computerken maar met 2 bedoelde ik die van vanavond en diegene die ik dus nog gisteren had opgenomen.Misschien wat verkeerd uitgedrukt.
Reputatie 7
Badge +1
Misschien een domme vraag, kan je die matchen met 30d opnemen als ze overlappen ? zal wel niet zeker ...daar zit teveel geld in voor de ploegen....
Reputatie 5
Badge +2
Heb gisteren gekeken en vond het best goed. Sporting Telenet zendt zijn wedstrijden in HD uit, waardoor het meteen ook iets beter is qua kwaliteit.

Trouwens dat vtm en Telenet "close" zijn is duidelijk. Het logo van Stadion en Sporting Telenet is hetzelfde en Telenet is dé sponsor voor vtm. Je moet eens erop letten dat quasi niemand ook Belgacom vermeldt. Het is allemaal Telenet wat de klok slaat en dat terwijl ze amper 3 matchen uitzenden. De reclame- en indoctrinatiecampagne van Telenet werkt weer goed.

Ondertussen heeft Telenet een kabel- én DVB-T-monopolie. En dan moet je weten dat Telenet zelf zei dat er voldoende concurrentie is...yeah right zolang die maar komt van de satelliet (TV Vlaanderen, Mobistar,..) en telefoonlijn (Belgacom, Scarlet, Dommel,...). Maar concurrentie op de kabel...is not done. Zonder genade alle netwerken openmaken voor iedereen, dat moesten ze doen !

Mvg
middag sinjoor

je kan enkel bepaalde zenders op de server opnemen, de voetbalkanalen zijn daar tot op heden niet bij

@ Tien : Belgacom zendt ook elke week één match uit in HD

mvg
Reputatie 5
Badge +2
@Xenne: inderdaad en dat was best goede kwaliteit. Helaas zal daar in de media niet over gesproken worden, enkel over HD-matchen van Telenet.

Mvg
Badge
Dit vind ik wel een spijtige zaak dat je dus geen twee matchen kan opnemen.
Al je supporter bent van een topclub ben je wel in het nadeel .

Ik ben suporter van Club , dus zal ik niet veel matchen kunnen bekijken .

Vorig jaar de heenronde aan 5 euro per maand en de terugronde aan 10 euro .
Badge
Ik heb nu het voordeel met beerschot.Bijna altijd te volgen.
wie is er nu ook supporter van den Beershot? 🙂 🙂 😃 Verstomd Zoenen
Badge
Gij hebt change dat ik maar van Antwerpen kom en niet van Molenbeek. Roepen
Partizan Belgrado tegen KRC Genk vanavond live te volgen op TV Limburg

beetje vreemd dat blijkbaar geen enkele andere zender interesse had om deze levensbelangrijke match uit te zenden.

mvg
Badge
xenne die kan ik zelfs nog niet nemen met die bijkomende zenders.Ook spijtig.Nu krijgt ge eens iets.
Badge
En nu is het helemaal gedaan Wenkbrauw ophalen.
TV Limburg is uiteraard enkel in Limburg te ontvangen. waarvoor een welgemeende sorrrrrrrrrrrrry

mvg
Euh... ik ben gloednieuw bij Belgacom TV. Mijn vraag: kan ik een voetbalmatch opnemen? En zo ja, hoe dan wel? Sorry indien m'n post niet op de juiste plaats staat.
uiteraard.

gewoon via tv gids van de decoder naar de voetbalkanalen gaan (van 600 tot 611 meen ik) en dan de optie opnemen kiezen

nog veel (gratis) voetbalgenot

mvg
Blijkbaar helpt het dus om bij serverproblemen eerst uit te loggen en dan opnieuw in te loggen.