Voetbal


Reputatie 2
zal het voetbal blijven bij proximus? of moet wij een anderen decoder moeten pakke

17 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Proximus en de Jupiler Pro League zullen hun overeenkomst in de komende dagen afronden.
Meer nieuws volgt! ⚽️

Groetjes,
Antonella
Reputatie 2
Beste,

Proximus en de Jupiler Pro League zullen hun overeenkomst in de komende dagen afronden.
Meer nieuws volgt! ⚽️

Groetjes,
Antonella


bedankt
Reputatie 4
Badge +1
Ja, ik hoop dit ook want ik had hierover een bericht geplaats en mijn bericht we hier gewoon verwijderd. In ieder geval moest hier geen Belgisch voetbal meer zijn aiz ik mij genoodzaakt naar andere mogelijkheden te zoeken zoals Telenet of streamen.
Reputatie 7
Badge +1
Ja, ik hoop dit ook want ik had hierover een bericht geplaats en mijn bericht we hier gewoon verwijderd. In ieder geval moest hier geen Belgisch voetbal meer zijn aiz ik mij genoodzaakt naar andere mogelijkheden te zoeken zoals Telenet of streamen.

Streamen doe ik nu. Heb je het adres gegeven. Vind dit te duur via PX of TN. Kijk nu naar Club Brugge.
Reputatie 4
Badge +1
Al enig nieuws hierover of moet ik telenet beginnen te vergelijken?
Reputatie 4
Badge +1
Nee ik vermoed dat het dan nog wel in het nieuws op tv en in de kranten zal komen. In ieder geval zal Telenet het nu niet enkel seizoen maar ook jaar op jaar moeilijker krijgen nu ze niet meer de grote monopolist van weleer zijn; En dat is langs één kant goed. En het zou nog beter zijn moest dat Belgisch voetbal via Eleven Sports worden uitgezonden. Want zij boden zelfs nog meer dan wat de voetbalbond vroeg voor meer jaren dat contract in handen te krijgen maar het gaat steeds naar Telenet, en dat ruikt toch verdacht vind ik dan weer.
Reputatie 7
Badge +6
Hallo,
de kogel is door de kerk. Belgisch profvoetbal integraal, enkel op Proximus TV tot 2020! ⚽️👍🏾
Lees ons persbericht daarover.

Groeten,
Wim
Reputatie 4
Badge +1
Dat is alvast goed nieuws Wim reken dan alvast nog maar een paar jaartjes op mij, daar na zien we wel verder.
Reputatie 2
Badge
Zal belgisch voetbal ook nog via ProximusTV op tablet en pc te zien zijn of enkel op je TV scherm?
"TN verwierf wel exclusief de rechten voor het live uitzenden van de matchen via het internet"
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb vroeger altijd op het school geleerd dat integraal wil zeggen, in zijn geheel. Dus het zou heel stom en belachelijk zijn en bovendien wie gaat een abonnement nemen moest Proximus die wedstrijden in uit gesteld relais uitzenden; Ze hebben die rechten verworven voor drie jaar dus dan zie ik hier zeker een zeer groot verlies voor Proximus
Reputatie 5
Badge +3
Afgelopen maandag akkoord met proximus.
bron:

http://www.voetbalnieuws.be/news/246877/Uitstekend_nieuws_voor_Belgische_clubs:_Meer_dan_80_miljoen
Reputatie 5
Badge +1
Hey Bever, bk316209,
Even ter verduidelijking, Proximus heeft de rechten gekocht om de wedstrijden rechtstreeks uit te zenden en dit zowel op TV als onze TV app en website (http://www.proximustv.be). Het is vanzelfsprekend dat je over een voetbalabonnement moet beschikken om dit te zien 😉
Reputatie 4
Badge +1
Voor mij was het al duidelijk.
Reputatie 4
Badge +1
Orange daarin tegen zend het voetbal niet uit omdat de lat te hoog ligt.
Reputatie 2
Badge
Oef. Ik vreesde dat het afgelopen was in de TV app en website, een beetje zoals een aantal zenders niet te zien zijn in de tv app.
Reputatie 5
Badge +1
No panic ?
Voetbal zal je via deze kanalen kunnen blijven bekijken.
Reputatie 4
Badge +1
Je ziet het dat het ook niet altijd Telenet moet zijn wat de klok slaat. Als die er maar geld tegenaan gooien dan zal er ooit een jaar komen dat Proximus wel niet die voetbalrechten heeft maar zij ook niet. Want dan betalen. Eleven Sports nog veel meer waar Telenet niets kan aan veranderen, want aan dat bod kunnen zij gewoon niet omdat dat dan veel te hoog is. Zoals dit jaar. Nu had de voetbal bond dit bod van Eleven sports gewoon geweigerd over een periode van 5 jaar.

Reageer