vodafone paspoort afgeschaft zonder mening van klant

  • 5 May 2015
  • 7 reacties
  • 121 Bekeken

Ik heb altijd gebruik gemaakt van mijn vodafone paspoort als ik in het buitenland zat om naar Belgie


te telefoneren.Voor mij heeft dit altijd de meest voordelige manier geweest.Nu heeft men blijkbaar deze dienst


gedeactiveerd met als gevolg;gedaan met dit systeem.Het probleem dat ik heb is dat ik er niet om gevraagd


heb om dit systeem stop te zetten.Ik veronderstel toch dat men zomaar niets kan veranderen aan je tariefplan


zonder te vragen of ik het daar mee eens ben.Met de nieuwe acties die proximus heeft om vanuit het buitenland te bellen ben ik niets.Veel te duur voor wat het is.Het enige dat ik vraag is is dat proximus zich aan zijn afspraken houdt

7 reacties

Als proximus andere opties ziet om van uit het buitenland naar België te bellen.Zie ik daar op zijn eigen niet veel problemen in,toch zeker als het product geen verhoging van prijs te weeg brengt.
Beste Jan,
Naar aanleiding van uw bericht betreffende het niet meer aanbieden van de optie Vodafone Paspoort kan ik u reeds onderstaande informatie bezorgen.
De optie Vodafone paspoort wordt sinds 17 april 2015 niet meer aangeboden. De klanten die deze optie in gebruik hadden werden vooraf via sms en per email (indien emailadres gekend ) hiervan op de hoogte gebracht.
In dit sms bericht alsook in de email werd aan de gebruikers van deze optie voorgesteld om de optie Daily travel paspoort de activeren.
De Daily travel paspoort is een bundel waarmee u als klant 1 dag mobiel kan bellen, sms'en en surfen in buitenland. Voor Europa betekend dit dat u per gebruikersdag €2 betaald voor 20 belminuten uit te voeren, 20 belminuten om te ontvangen , 20 sms berichten en 20Mb data.
Met vriendelijke groeten,
Inge
Reputatie 7
Badge +6
Vodafone was, denk ik, wel bedoeld voor mensen die in het buitenland ook langere gesprekken wilden voeren. Is daarvoor een andere optie?

Met Daily Travel Pass, het alternatief, krijgt men max. 20 min. per gebruikersdag.
Wat kost het als men langer dan 20 min. belt per gebruikersdag?


Voor gebruikers die er voldoende aan hebben, is dit natuurlijk wel een aantrekkelijke optie.
Dat is nu net wat ik bedoel. Vodafone wordt zomaar stopgezet. Meegedeeld of niet.ik vind het nieuwe systeem veel te duur voor wat het is.men heeft me Vodafone voorgesteld enkele jaren geleden, wat ik toen ook heb aangenomen. En nu wordt dit zomaar afgeschaft.is dit niet een beetje contractbreuk?
't zal weer zijn zoals overal zeker dat er ergens in de kleine letters zal staan dat zij ten alle tijd de dienst mogen stopzetten !!!
Reputatie 6
Badge +1
Waarschijnlijk kan je het abonnement wel stop zetten denk ik, maar weet dat niet zeker. Daily travel is best goed, je hoeft dan ook niet met een Vodafone netwerk te bellen, enkel het aantal MB's voor het internet had wel iets hoger mogen zijn.
Beste Jan
Het stop zetten van Vodafone paspoort werd aan onze klanten gemeld via een bericht op de factuur.
Een optie zal niet worden stop gezet zonder hiervan een melding te maken aan onze klanten.
Met vriendelijke groeten,
Inge

Reageer