VOD code voor 5 films geldig tot 30/6/2015 (premiumpunten)


Reputatie 7
Badge +6
Hoera, je kan met 3500 punten opnieuw een code krijgen voor 5 films on demand.


Een klein vraagje: die code is geldig tot 30/6/2015.


Betekent dat dat je die code moet ingevoerd hebben voor die datum


OF


dat je de 5 films moet bekeken hebben voor 30/6?


MVG


EDIT 4/05: ANTWOORD:VIJF CODES VAN 9 (???!!!) CIJFERS, VERZONDEN PER MAIL, TE GEBRUIKEN VOOR 30/6


EDIT 4/05: CODES IN TE VOEREN VIA DE BLAUWE KNOP V/D AFSTANDSBEDIENING.

69 reacties

Ik denk ingevoegd maar je kan best eens naar de klantendienst bellen of naar onze medewerkers een mail schrijven om zeker te zijn.
Reputatie 7
Badge +6
Correct: mailtje gekregen van Social Media Proximus: code moet ingevoerd worden voor 30/6 om de 5 films te bekomen.


Bedankt !
Dat is niets, als we goede raad kunnen geven doen we dat,al zeggen anderen dat ik nooit goede raad geef en alles wat ik hier vertel onjuist is.Naam hoef ik hierbij niet te vernoemen want die ken jij ook, hij laat zich in ieder geval al een maand niet meer zien.
De posten worden wel door hem gelezen dus je zou er vlugger kunnen van horen dan je denkt lach
Dat weet ik ook wel Elsa.We hebben er nog eens 4 maand niets van gehoord tot hij zijn uitbarstingen weer krijgt.Net een vulkaan die jarenlang niet meer heeft uit ge barst en plots een volledige stad vernield met honderden doden.
Reputatie 6
Badge +2
Zo Ken, heb je onlangs naar de film 'Pompeii' gekeken zoniet dan raad ik je aan om die te bekijken, eerstvolgende uitzending is op ma 13 april om 8 u 35 op PRIME ACTION HD.lach
Nee Alexander ik heb die vroeger wel gezien,maar bij hem zijn die uitbarstingen wel letterlijk bedoeld.Op die film zie je misschien nog veel trucage.Maar bij hem is dit echt.Als ik een uitbarsting krijg,dan niet op het forum.maar dan wel een eleptise dan is dit ook een echte en niet zo een geïmproviseerde.
Reputatie 7
Badge +6
Wat die 5 VOD films betreft: je krijgt per brief vijf codes die je moet opgebruiken voor 30/6 dus je moet de films toch bekijken voor 30/6, daarna vervallen de codes.
Net het zelfde met opladen van pay & go, moet ook voor een datum opgeladen worden, je krijgt ook de code thuis en moet voor een datum opgebruikt worden.
Reputatie 6
Badge +2
Stel dat men die code ontvangst hoe moet dat ingebracht worden en is dat geldig voor alle films uit de on demand catalogus?
Reputatie 7
Badge +6
Ik denk via blauwe knop: gratis film (onder netflix) en dan moet je een code invoeren. Normaal geldt dat idd voor alle films, tenzij dat ergens nog in 'de kleine lettertjes' anders staat.



Beste,
Een film huren doe je via
http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/p...
Met vriendelijke groeten,
Davy
Reputatie 7
Badge +6
Sorry, dus : op aanvraag, film kiezen en huren en daar de code invoeren gekregen met premiumpunten? Bedankt Davy.



Beste Marleen,
In principe wel.
Dit heeft niets met Netflix te maken.
met vriendelijke groeten,
Davy
Reputatie 7
Badge +6
Nee, natuurlijk niet, maar via de blauwe knop is er onder de rubrieken NETFLIX en TV Replay ook een rubriek GRATIS FILM met een in te voeren code.


Wat zijn die gratis films dan?



Als je een code gekregen hebt voor een gratis film
Beste,
Via de blauwe knop en dan gratis films, moet u de code van de 5 gratis films activeren.
U krijgt dan 5 credits toegekend.
Via bovenstaande link kan u dan de films huren.
Met vriendelijke groeten,
Davy
Reputatie 7
Badge +6
Dat is dus lichtjes anders dan wat de klantendienst heeft gezegd. Nu, Davy zal wel beter op de hoogte zijn.


Moeten die 5 credits dan opgebruikt zijn voor 30/6?


Dank je Davy,


Nu zien we weer het bos door de bomen.


Maar het is veel te mooi weer om nu naar die gratis films te kijken knipoog
Reputatie 7
Badge +1
Juist, ik ga in den hof werken....cool
Volgens mij niet, alleen de code moet je voor deze datum gebruiken om je 5 credits te verzilveren en deze gebruik je dan wanneer het u belieft.


Maar beter da Davy dit bevestigt zodat we 100% zeker zijn hé Marleen.
Reputatie 7
Badge +6
Ik ga buiten zitten met een grote smoothie en zonder enige vorm van TV, smartphone of tablet. De oertijd, maar o zo rustig.lach
groot gelijk Sinjoor, maar op tijd eens rusten om een pintje te drinken hé lach


Marleen, inderdaad profiteer ervan, en als ze bellen laten bellen knipoog
Beste,
De code moet voor 30/06 geactiveerd zijn.
De credits zijn in principe 12 maanden geldig.
Met vriendelijke groeten,
Davy
Dat zullen films zijn die aangeboden worden uit de vod catalogus.die je dus nu gratis kan zien.

Reageer