VOD code voor 5 films geldig tot 30/6/2015 (premiumpunten)



Toon eerste bericht

69 reacties

Beste Ken,
Dat is juist.
Met vriendelijke groeten,
Davy
10/04/2015 : Dus samengevat:



Voor 3500 punten krijg je per brief vijf codes voor 5 films uit de VOD catalogus

(die in dit voorbeeld, geldig zijn tot 30/6/2015) .

Via de blauwe knop en dan gratis films, moet u de code van de 5 gratis films activeren

De code moet voor 30/06 geactiveerd zijn.

U krijgt dan 5 credits toegekend.

De credits zijn in principe 12 maanden geldig.

(NB: Een film huren doe je als http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/prive/televisie/video-s-op-aanvraag/een-film-huren-via-proximus-tv/a_id/9067/c/1284,1379,1767,1774" target="_blank )

Reputatie 7
Badge +6
Als Davy gelijk heeft, is het toch één code voor vijf films en niet zoals de klantendienst zei vijf codes. maar dat zullen we zeker weten als ik mijn code(s) krijg, want ik heb ze aangevraagd. We houden de postbus in de gaten.



Reputatie 6
Badge +2
Ik heb ze ook aangevraagd, ik ben benieuwd hoe lang dat we moeten wachten eer we die code zullen krijgen, hopelijk niet na 30 juni want dan is het vijgen na Pasen of mosterd na de maaltijd.
Krijg je die dan niet via e-mail toegestuurd want als ik mijn premium punten omgeruild heb om mijn Pay & Go voor 15€ op te laden dan hebben ze die oplaadcode (geldig tot 31/12/2019 ) per e-mail verstuurt.
Elke Premium Club/Bizz Club bestelling wordt binnen maximaal 6 weken na de besteldatum geleverd via post of via e-mail. Wanneer u binnen deze termijn uw geschenk niet hebt verkregen contacteert u desbetreffende dienst via het nummer 1910 vanaf uw Proximus-nummer. Onze collega's doen dan het nodige om dit voor u te escaleren.

Met vriendelijke groeten,
JG.
11/04/15 samenvatting wat aangepast :


10/04/2015 : Dus samengevat:



Voor 3500 punten krijg je per brief vijf codes voor 5 films uit de VOD catalogus

(die in dit voorbeeld, geldig zijn tot 30/6/2015) .

Via de blauwe knop en dan gratis films, moet u de code van de 5 gratis films activeren

De code moet voor 30/06 geactiveerd zijn.

U krijgt dan 5 credits toegekend.

De credits zijn in principe 12 maanden geldig.

NB:

* Een film huren doe je als http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/prive/televisie/video-s-op-aanvraag/een-film-huren-via-proximus-tv/a_id/9067/c/1284,1379,1767,1774" target="_blank



* Elke Premium Club/Bizz Club bestelling wordt binnen maximaal 6 weken na de besteldatum geleverd via post of via e-mail.

Wanneer u binnen deze termijn uw geschenk niet hebt verkregen

contacteert u desbetreffende dienst via het nummer 1910 vanaf uw Proximus-nummer.

De collega's van Proximus doen dan het nodige om dit voor u te escaleren.



Reputatie 7
Badge +6
Ik hoop op één code voor 5 credits, het liefst per mail, maar ja ...
Ik verwacht eigenlijk ook dat het één code zal zijn voor de 5 VOD credits, maar dat zal jij, hopelijk binnenkort, kunnen bevestigen ;-)
Elsa die klantendienst heeft tegenover vroeger ook veel van zijn bladeren verloren.Dit is gekomen nadat er verschillende kiosken of winkels van belgacom gesloten werden om die befaamde besparingen.Toen is men ook gaan besparen in dat personeel dat er in stond en kwamen daar minder geschoolde in terecht.Niet overal,maar toch her en der.En één derde van die zaken werd dan nog eens gesloten.
Alexander jij hebt dat toch niet nodig,je kan er bij telenet genoeg zien.Zie je graag horror?Dan moet je zeker de 7 langspeelfilms van Saw zien.Als je er één gezien hebt wil je de tweede al zien.Je mag ze wel niet doorheen zien.Waarom zeg ik niet dat zal je snel duidelijk zijn.
Reputatie 6
Badge +2
Ken, het is best mogelijk dat men bij Telenet films kan opvragen maar ik kan dat niet omdat mijn digicorder niet interactief gemaakt kan worden omdat ik rijgnet heb, ik kan enkel naar de PRIME zenders en nog tal van andere betaalzenders kijken, voor interactiviteit moet ik Proximus TV gebruiken en daarom dat die code voor 5 gratis films meer dan welkom is.


En neen, ik kijk niet naar horror films, ik ben daar niet voor, een gewone thriller tot daar aan toe maar niet van dat soort films waar het bloed en ingewanten aan alle kanten vliegt, neen dank U voor dat soort films pas ik daarvoor.


Neem nu 'Friday the 13th', hoeveel films hebben ze daar van gemaakt, een stuk of 12 waarschijnlijk, als je er 1 van gezien hebt dan heb je ze allemaal gezien.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Friday_the_13th_(1980)" target="_blank
Aja je hebt het eens gezegd,sory.Lk kan ook niet onthouden wie wat zegt op welk forum.Je zou anders een robot moeten zijn.Ze hebben nu wel mijn schedel er afgehaald maar hebben vergeten er iets terug in te steken,al zou ik liegen want mijn hoofd is nu veel geld waard. wat zeg dat nu niet tegen die mannen van IS of ze homen met hun mes langs,maar dan verweer ik mij toch met mijn stok.Nee om niet te zwanzen daar zit nu waar die tumor is verwijdert, (zo groot als een mandarijn) een plaatje gestoken van edel metaal.Omdat het ook niet zou roesten.En ik heb na die operatie ook nog een 36 kobalt bestralingen gekregen,zodat die kanker normaal niet kan terug komen.12 films is wel wat overdreven lijkt me.Ik hou niet van zo iets.Ik noem dat geen horror film.In een horror film moet ook nog een verhaal zitten.Zoiets is een film vanaf kinderen vanaf 12 jaar.Dat zijn allemaal van die goedkope films.Met tommatesaus in plaats van echt bloed.Ik heb deze week nog een film gezien waar iemand zijn hoofd eraf ging door een reuze vogel.Dat beest prikte in die kop en trekte dat hoofd er af;Dan liep die nog even verder.Het bloed zag je er nog voort uitgutsen.Maar de mannier hoe dit gefilmt was is heel wat anders als Friday the 13th.
Reputatie 7
Badge +6
Vandaag staat er in myproximus dat de levering is uitgevoerd. Aangezien ik geen mail heb ontvangen, zal de 'levering' van mijn code(s) dus per post gebeuren, neem ik aan. We leven in hoop. :-)​
hopelijk niet met zo'n postzegel erop
Reputatie 6
Badge +2
Ja Elsa, als het van dat land moet komen dan zal het inderdaad iets langer onderweg zijn zeker als de verzending per boot in plaats van het vliegtuig zal gebeuren of erger als het schip zinkt dan zullen Marleen en ik onze duikerspak mogen aantrekken om onze code in het wrak tussen de vissen en het plankton zoeken en dan mogen van geluk spreken dat we niet zullen aangevallen worden van een haai, kunnen we dan onze code gebruiken om gratis naar die 4 Jaws films te kijken. duivel
Het is naar de gaaien geloof ik knipoog
Reputatie 7
Badge +6
Bestelling geleverd = noppes nog altijd. Stel je voor dat zoiets er staat voor een GSM??


Ik heb ooit eens met mijn punten vaccins voor Unicef enz. besteld. Je vraagt je toch af wat daarvan terecht gekomen is


Als je tickets voor Kinepolis bestelt, moet je ook een blockbuster vooruit zien, denk ik : nu bestellen voor een film in .... december.frons
Beste Marleen,
Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben verdere opvolging gevraagd voor uw bestelling van 5 codes. Wij brengen u zo spoedig mogelijk op de hoogte.
Mvg ES
Reputatie 7
Badge +6
OK, bedankt.


​PS. Ze hebben die codes toch per abuis niet op de nieuwe belastingsbrief gezet ?

Aha, daarmee dat er zoveel codes bijgekomen zijn duivellach
Reputatie 6
Badge +2
Ja Elsa, je krijgt die codes om gratis te bekijken en daarna wordt je erop getaxeerd, dat is wat ze noemen een vergiftigd geschenk.lach
Reputatie 7
Badge +6
23 DAGEN NA BESTELLING EN ONDANKS MEDEDELING 'LEVERING UITGEVOERD' EN TUSSENKOMSTEN VAN DE MEDEWERKERS NOG ALTIJD GEEN CODES !!!!!


Waar zijn ze toch mee bezig bij die dienst premiumpunten ???? Waarschijnlijk aan het kijken naar die films met mijn codes !!!!


Als ik bij een andere firma iets bestel, krijg ik dat de volgende dag al toegeleverd, hier de belofte ofwel via mail binnen de 2 dagen, of via de post binnen de 10 dagen (eerst was het 6 WEKEN), maar niks dus.


Incompetentie troef.
Ben je wel zeker dat die Films al af zijn die je aangevraagd hebt lach
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb nog niks, nada, nougabollen, kunnen aanvragen, Elsa, en dan blijft nog altijd de vraag hoelang die codes geldig zijn, hé, want dat van die 12 maanden zou ook niet kloppen, hoor, die 5 films zouden moeten bekeken worden voor 30/6.


Die codes komen wss 29/6 's morgens binnen. Zouden we misschien een verlofdag moeten plannen voor die dag? Dure films dan.

Reageer