Beantwoord

Visual Voice Mail

• 10 december 2015
  • 21 reacties
  • 3010 Bekeken

Zijn er nog plannen om dit ooit in te voeren, want ik blijf die vraag maar krijgen!
icon

Beste antwoord door Bram 14 december 2015, 12:41

En ondertussen heb ik reactie gekregen...
Er zijn momenteel geen concrete plannen bij ons om een Visual Voicemail te installeren. We verkiezen om te investeren in andere functionaliteiten waar er meer vraag naar is.

Bij deze dus mijn welgemeende excuses voor de Visual-Voicemail-fans, maar ik hoop dat jullie op z'n minst een beetje blij zijn dat er duidelijkheid is.

Dit sluit natuurlijk niet uit dat, wanneer we ons huidige systeem moeten vervangen, we in de toekomst wel de mogelijkheid nog zullen aanbieden.
Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Dag Elsa,

eerst & vooral: goed dat je je weg hebt gevonden naar het nieuwe forum. Welkom!

Wat betreft visual voicemail: voor zover ik weet, zijn er hiertoe geen concrete plannen op dit moment. Maar ik vraag even rond.

Groeten,
Bram
Bram, op twitter geven ze gewoon het antwoord dat ze hog geen nieuws hebben daar omtrent, maar er mag toch iets meer uitleg gegeven worden, daarom moeten ze geen exacte datum geven, maar 't mag toch iets meer zijn 😉
Goede Morgen Bram,

Heb je al meer nieuws kunnen tappen uit je rondvraag?

Mvg,
Elsa
Reputatie 6
Badge +4
Dag Elsa,

Nog niet neen, ik heb vanmorgen een reminder gestuurd, dus ik wacht samen met jullie op reactie 😉
Reputatie 6
Badge +4
En ondertussen heb ik reactie gekregen...
Er zijn momenteel geen concrete plannen bij ons om een Visual Voicemail te installeren. We verkiezen om te investeren in andere functionaliteiten waar er meer vraag naar is.

Bij deze dus mijn welgemeende excuses voor de Visual-Voicemail-fans, maar ik hoop dat jullie op z'n minst een beetje blij zijn dat er duidelijkheid is.

Dit sluit natuurlijk niet uit dat, wanneer we ons huidige systeem moeten vervangen, we in de toekomst wel de mogelijkheid nog zullen aanbieden.
Reputatie 2
Er zijn momenteel geen concrete plannen bij ons om een Visual Voicemail te installeren.

Maar moest er nu iemand een Facebook pagina "Wij willen Visual Voicemail bij Proximus" aanmaken en moest die pagina heeeel veel fans hebben, dan zou dit wel eens kunnen helpen 🙂
Daar hebben er toch al veel om gevraagd hoor op Facebook (ook op twitter) ,
maar daar hebben ze niet zo'n duidelijk antwoord gekregen al deze die Bram hier gegeven heeft.
Ik weet nu niet hoeveel andere providers VVM wel al aanbieden!
Reputatie 6
Badge +1
Ik loop achter, want had er nog nooit van gehoord.
En je moet er dan ook nog behoefte aan hebben :-))
Reputatie 6
Badge +2
Ik weet niet eens wat dat is.
Houden zo dan kan je er ook geen last van hebben :-)))
en Alexander zeg nu niet dat je googelaar kapot is !

vb: Base-visual-voicemail
Reputatie 6
Badge +2
Dat is eerder voor doven en slechthorenden.
Er zijn momenteel geen concrete plannen bij ons om een Visual Voicemail te installeren.
Maar moest er nu iemand een Facebook pagina "Wij willen Visual Voicemail bij Proximus" aanmaken en moest die pagina heeeel veel fans hebben, dan zou dit wel eens kunnen helpen :)

U vraagt wij draaien!
Start het delen maar :D

https://www.facebook.com/Proximus-wij-willen-visual-voicemail-op-onze-iPhone-1687802064841320/

De titel van de pagina zal nog verandert worden naar "wij willen visual voicemail" ipv "...op onze iPhone" om de Android gebruikers niet uit te sluiten!
🆒
Hoe sneller hoe liever!
Bij het eerder dit jaar te zijn overgestapt van Base naar Proximus verschoot ik me ongeluk dat deze functie er niet is.
De Facebook-pagina is een top-initiatief! Vooral het "mooi" verwijzen naar de resp. pagina's op base.be :))
https://www.base.be/nl/mobiel/opties-diensten/visual-voicemail.html

M.i. maakt dit wel degelijk een aanzienlijk verschil naar gebruiksgemak, zeker ikv professioneel gebruik.
Graag snel een visual voicemail!
Gewend van dat te gebruiken en 10x handiger dan inbellen waar ik - als ondernemer - liever niet teveel tijd voor maak.
https://www.facebook.com/Proximus-wij-willen-visual-voicemail-op-onze-iPhone-1687802064841320/

👌
de vraag er naar is inderdaad al jaren aan de gang, zoals bv 3 jaar geleden
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/visual-voice-mail-28954
Komaan Proximus!

Jullie willen zich steeds profileren als de innovator onder de telecoms, hier kunnen jullie toch niet mee achterblijven ?
Wordt het niet eens tijd om visual voicemail beschikbaar te maken de iPhone heeft ondertussen zijn 10e verjaardag gevierd. Zou wel eens tijd worden dat ook wij proximus klanten toegang hebben tot deze functie die al 10 jaar bestaat.
Ter info: Hallo
Helaas bieden wij tot op heden geen ondersteuning of aanbiedingen in verband met Visual Voicemail.
Ook weten wij niet wanneer deze zal aangeboden worden door Proximus, onze excuses hiervoor.
Mvg,
=============
Franstalige proximus medewerker , 2 maand geleden schreef:
Actuellement nous n'avons pas d'information au sujet de l'activation de Visual Voice Mail chez Proximus.
Si l'option serait mise à jour prochainement, nous ne manquerons d'en informer nos clients.

Mogen we misschien ondertussen al beter nieuws verwachten ?

Reageer