Beantwoord

VIP garantie

  • 7 October 2016
  • 3 reacties
  • 731 Bekeken

Ik kocht vorige week een smartphone Huawei P9 lite gold. Deze promotie vermeldt 3 jaar garantie.
Proximus biedt 2 jaar garantie (Dit staat ook vermeld op het document 'overeenkomst'. Het 3de jaar garantie staat echter niet op dit document vermeld. Wellicht omdat dit uitgaat van de firma Huawei.


Stel dat mijn smartphone binnen het derde jaar stuk is. Moet ik dan naar de proximuswinkel stappen of???? En geldt het aankoopbewijs ook voor de VIP garantie?
icon

Beste antwoord door Roerdomp18 9 October 2016, 09:01

Bekijk origineel

3 reacties

Dank voor de reacties. Ik heb weer iets te doen. NOS informatiebeleid informatiebeleid en de technologische vooruitgang zijn fantastisch.
Reputatie 3
Dat is wel een beetje de algemene regel voor bijkomende garantie gegeven door fabriakant/invoerder van apparaten, dat je u binnen een bepaalde tijd moet registreren met je aankoopgegevens (kopie/origineel van de aankoopfactuur....)
Maar inderdaad je kan niet alles weten en als je dit niet gezegd wordt of gelezen hebt tussen de kleine letters, ben je gezien!
Hallo, U zal zich moeten registreren op de website van Huawei en uw gegevens van aankoop kenbaar maken. Let wel dat dit binnen de 31 dagen na aankoop moet gebeurd zijn.
Hoop dat jij meer succes hebt daarmee, ik had op 5 september de aankoop van een p5 lite gedaan in een Proximuscenter en men had mij er niets over vermeld tot mijn schoonzoon gisteren dezelfde smartphone en in dezelfde shop en door dezelfde verkoper die het nu wel vermelde. Nog vlug proberen te registreren gisteren en wat dacht je : juist ja, 3 dagen te laat !!!

Reageer