Skip to main content
Tijdens de installatie van belgacom tv on pc krijg ik de volgende foutmelding:

"Module D:\Program Files (x86)\Nokia Siemens Network\Home Media Center\ViewRightActiveXcontrolSDK.ocx kon niet geregistreerd worden. HRESULT -2147024770. Waarschuw uw systeembeheerder."

Wanneer ik Home Media Manager opstart en mij nummer en pincode ingeef krijg ik volgende foutmelding:

"Er is een fout opgetreden tijdens het installatieproces. Om de Home Media Manager installatie te voltooien, moet uw computer verbonden zijn met de modem. De applicatie sluit nu automatisch af."

Wie kan mij helpen?

Heeft het bij jou al ooit gewerkt voordien ? De standaard procedure is de modem terug te zetten naar de factory default settings, ofwel via harware en knopje achteraan de modem (met scherpe punt): ofwel via software op de configuratiesite van de modem.

http://192.168.1.1/

onder advanced setting/maintenance.

Daarna wél de Wifi instellingen terugzetten.

Onder status moet een VLAN30 staan met een apart IPadres. Als die er staat, software met de reparatieoptie terug herstellen.

Nee, Het heeft nog nooit gewerkt bij mij. Ik heb m'n modem terug gezet naar fabriekssettings maar een VLAN 30 komt niet op het status scherm van m'n modem. Enkel VLAN10 en VLAN20(VoIP)

Probleem blijft hetzelfde.

VLAN10 is voor internet; VLAN20 voor TV. Als 't niet lukt eens bellen met de technische helpdesk 0800 22700.

Na 3 telefoons met de belgacom klantendienst dan toch opgelost.

Ze geven geen telefonische bijstand voor TV on PC dus werd ik naar dit forum geleid. Maar blijkbaar lag het probleem toch aan belgacom zelf. Gelukkig heb ik wat aangedrongen want toen zagen ze opeens dat er iets verkeerd ingesteld stond bij hen waardoor deze service niet kon werken. Na dat ze dit hadden verholpen lukte de installatie ineens wel.

Wel nog een paar keren modem, decoder en pc moeten heropstarten vooraleer alles perfect werkte maar bij deze is het probleem opgelost.

Bedankt 'sinjoor 71' voor je medewerking ;)

Beste kater,

u mag me steeds via het forum contacteren indien u vragen heeft, maar ook http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14974/kw/tv%20on%20pc" target="_blank kan u meer informatie vinden over Belgacom TV on PC.

Weet wel dat het nog om een test gaat, dus dat er zich nog fouten kunnen voordoen en dat er maar beperkte ondersteuning voor is.

Mvg

Eva van Belgacom

Reageer