Videostream Onderbroken

  • 14 January 2014
  • 1 reactie
  • 897 Bekeken

Badge

Heb nu al 2 dagen serieus last van de boodschap 'Videostream Onderbroken' bij TV Overal op mijn telefoon. Normaal duurt dat maar ff maar nu duurt het makkelijk een minuut lang en blijft het beeld ook zo lang stilstaan. Tegen dat het terug vlot loopt zit je programma ook al een minuut verder. Onmogelijk dus om een uitzending te volgen. Het komt dan ook nog eens om de 5 voeten voor! Het is echt een paar minuten TV kijken, dan de boodschap 'videostream onderbroken' krijgen en een minuut moeten wachten en dit herhaalt zich dan de hele tijd.


Nog mensen met dit probleem?


Als dit niet aan mijn telefoon ligt (heb er paar problemen mee gehad), heb ik het zo stilletjes aan gehad met 'TV Overal'. Krijg hier vanavond ook weer de ene foutmelding na de andere. Zie mijn post in dit topic http://community.belgacom.be/posts/956866ac11" target="_blank




1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


Op mijn Medion tablet (android) 10,1' (formaat toen 4:3) werkt de app.versie 4.0.1 nu perfect. Voor de eerste keer wordt het beeld in full screen niet meer van 16:9 naar 4:3 uitgerokken, een probleem dat al van midden 2012 aansleepte, waardoor ik nooit meer live TV keek op mijn tablet. Vlotte streaming en goed HD-resultaat nu met uiteraard obligate zwarte balken boven en onder (maar die miste ik juist voorheen met het naar 4:3 vervormde beeld).

Reageer