VH1 Classic verdwenen


Reputatie 2
Badge
De tv zenders waar nog tenminste goede muziek op was is verdwenen vroeger hadden we het boeket all in one welk pakket kunnen moeten we nemen om deze zender terug te kunnen ontvangen ???

28 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hier is die nog steeds te zien. Ik weet wat je bedoeld, sinds dat nieuw forum of voor wat het moet door gaan zit je nu met dat shysteem van die bundels en die hebben het factuur enkel duurder gemaakt. [Edit Wim: tekst aangepast wegens beledigingen]
Reputatie 2
Badge
Ze zouden veel beter de mensen zelf een bundel laten samen stellen ik heb de bundel sport internationaal genomen enkel omdat motor sport tv daar in zit die voetbalzenders interresseren me geen snars dan had ik mliever motor sport tv vh1 classics en enkee tekenfilmszenders erbij noor motor sport tv moet ik nu een volledige bundel betalen spijtig dat mijn moeder hier nog bijwoont ik zou anders enkel telefoon en internet nog nemen bij proximus en voor telenet digitale tv gaan dan zou ik nog 5 euro goedkoper af zijn.
Reputatie 2
Badge
En wat betreft dat tutimus ik heb het altijd geweigerd om dat zo te nemen maar mijn moeder is 83 jaar die is zonder mij mee te nemen naar Proximus shop geweest die hebben daar gezegd dat ze goedkoper af was en het is zonder mijn medeweten gebeurd ik heb al naar Proximus gebeld terug naar vroeger het terugzetten gaat NIET meer.
Reputatie 2
Badge
En wat zegt de tv zender VH1 Classics zelf daarvan dat ze niet meer te ontvangen zijn bij Proximus tv ??? Kunnen we die zender zelf soms contacteren ???
Reputatie 2
Badge
Ze zouden veel beter bij proximus iedereen dan op tutimus zetten in plaats van uitzonderingen te maken en dan eens de klanten hun reacties laten schrijven ik denk dat de helft dan verhuist.
Reputatie 2
Badge
Misschien dat Proximus eens begint met dat all in boeket voor iedereen te verwijderen nu zijn ze de ene klant tegen de andere aan het bevoordelen want die oude pakketten bestaan dus zolang men niet veranderd en wij kunnen niet meer naar het systeem van vroeger dat is dan nog het toppunt.
Reputatie 2
Badge
Iedereen gelijk aan de wet dan stellen ook anderen als men toch niet terug kan naar het all in one boeket moet proximus het dan voor iedereen aafschaffen en kijk dan maar eens naar de reacties want ik denk dat er dan veel gaan overschakelen maar ja een vrouw van 83 die van niets op de hoogte zo mensen zin makkelijk te beinvloeden was ik er maar bijgeweest dan had ik gezegd dat mijn moeder het zo moest behouden nu heb ik mijn zenders niet meer en betaal ik veel meer voor motor sport tv te krijgen dan vroeger geef ons terug dat all in one boeket zoals sommigen hier van jullie nog hebben.
Reputatie 7
Badge +3
Dag alainhome,

Welke zenders bedoel je specifiek?

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Badge
Dag alainhome,

Welke zenders bedoel je specifiek?

Groetjes,

Antonella


VH1 Classic op kanaal 172 die muziekclips uit de jaren 80 toonden hij was altijd te ontvangen in het multiboeket al in one nu we tutimus hebben is deze zender niet meer beschikbaar mensen die een multiboeket all in one boeket hebben krijgen deze zender nog wel ik vind dit niet eerlijk ook niet dat we niet kunnen terug schakelen op vroeger. Blijkbaar is er niet meer gedacht aan de muziekzender liefhebbers van de oudere generatie want de zenders die er nu op te vinden zijn is allemaal voor de jeugd..
Reputatie 6
Badge +1
Muziekzenders zijn helaas niet veel soeps. VH1, die ik nu niet meer heb, altijd dezelfde clips en slechte beeldkwaliteit. RFM is soms wel leuk, wel regelmatig Franse onbekende nummers. NRJ hIts is gericht op de Franstalige markt. Dus ook veel Franse muziek. Trace, veel hip hop. MTV NL en F, weinig of geen muziek. Conclusie de muziekzenders zijn huilen met de pet op. Jammer! Want daar is zeker een markt voor en voor liefhebbers van oudere muziek is 192 TV een geweldige zender. Helaas niet verkrijgbaar in Belgie, 192 wil wel zeggen ze, maar de operatoren willen niet. Je kan wel kijken op je pc of smarttv tegen betaling. Dagpas €0.99, maandpas €4,99 ook betaalbaar met bancontact online. https://online.192tv.tv/
Reputatie 7
Badge +3
Dag alainhome,

Deze zender is spijtiggenoeg niet meer beschikbaar in ons aanbod sinds Tuttimus.

Helaas is het niet meer mogelijk om terug naar oude packs of formules (van vóór 17/10/2016) over te schakelen.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb hier eens ooit gepost over een zender die verdwenen was en in de plaats kwam Fox. De reden was dat er veel mensen om Fox vroegen. Nu zijn er veel die VH1 classic vragen, maar die komt er niet. Rare hersenkronkel bij Proximus.
Reputatie 2
Badge
Dag alainhome,

Deze zender is spijtiggenoeg niet meer beschikbaar in ons aanbod sinds Tuttimus.

Helaas is het niet meer mogelijk om terug naar oude packs of formules (van vóór 17/10/2016) over te schakelen.

Groetjes,

Antonella

En mensen die het oude pak nog hebben die kunnen die zender dan nog wel krijgen waarom worden die dan bevoordeeld ?
Schaf dat pak dan volledig af voor iedereen en laat iedereen dan kiezen voor Tutimus of iets anders en kijk dan naar de reacties van iedereen...
Reputatie 7
Badge +3
Dag alainhome,

Het is de bedoeling van Proximus om zo veel mogelijk klanten over te schakelen naar Tuttimus. De oude packs en producten moeten op termijn allemaal verdwijnen uit onze systemen. Dit zal zorgen voor een vereenvoudiging en bijgevolg een betere klantenervaring.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Badge
Dag alainhome,

Het is de bedoeling van Proximus om zo veel mogelijk klanten over te schakelen naar Tuttimus. De oude packs en producten moeten op termijn allemaal verdwijnen uit onze systemen. Dit zal zorgen voor een vereenvoudiging en bijgevolg een betere klantenervaring.

Groetjes,

Antonella

Kan je dat dan ook laten weten zodra die oude packs en boeketten vervallen dan hoef ik me ook geen zorgen te maken dat een ander die zenders nog wel ontvangt en ik niet. Iedereen maar dan gelijk aan de nieuwe Tuttimus in plaats die extra all in boeketten of boeket music en cultuur. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +2
Ik begrijp de frustratie wel over het wegvallen van deze zenders. Had het daar in het begin ook moeilijk mee. Maar je kan toch moeilijk zeggen dat dit niet duidelijk gecommuniceerd is: de lijst met zenders van het nieuwe entertainment channels is duidelijk overal terug te vinden. Er is een reden voor dat het nieuwe pakket goedkoper uitvalt. En zoals @wwilliamm aangeeft, de kwaliteit waarin die zenders te zien waren, was slecht met uitzondering van Mezzo HD en Brava HD. Op het net kan je de meeste wel terugvinden in een stream. Niet legaal natuurlijk, maar het kan.

Je kan ook een youtubekanaal aanzetten met dat soort muziek: https://www.youtube.com/playlist?list=PLCD0445C57F2B7F41

En voor wie het nog niet wist: een laptopje met HDMI aansluiten op je TV doet wonderen. Je breidt er zo je aanbod mee uit (check my signature), zeker als je niet per sé ondertitles nodig hebt.

Maar ook de beeldkwaliteit van zenders uit de Discovery stal of the A+E stal (History en AMC) is het erbarmelijk gesteld.
Reputatie 2
Badge
Ik begrijp de frustratie wel over het wegvallen van deze zenders. Had het daar in het begin ook moeilijk mee. Maar je kan toch moeilijk zeggen dat dit niet duidelijk gecommuniceerd is: de lijst met zenders van het nieuwe entertainment channels is duidelijk overal terug te vinden. Er is een reden voor dat het nieuwe pakket goedkoper uitvalt. En zoals @wwilliamm aangeeft, de kwaliteit waarin die zenders te zien waren, was slecht met uitzondering van Mezzo HD en Brava HD. Op het net kan je de meeste wel terugvinden in een stream. Niet legaal natuurlijk, maar het kan.

Je kan ook een youtubekanaal aanzetten met dat soort muziek: https://www.youtube.com/playlist?list=PLCD0445C57F2B7F41

En voor wie het nog niet wist: een laptopje met HDMI aansluiten op je TV doet wonderen. Je breidt er zo je aanbod mee uit (check my signature), zeker als je niet per sé ondertitles nodig hebt.

Maar ook de beeldkwaliteit van zenders uit de Discovery stal of the A+E stal (History en AMC) is het erbarmelijk gesteld.
De bedoeling van mij was om het all in one boeket zo lang mogelijk te houden ik wist dat er vele zenders af gingen wat me ook eens gezegd geweest is. Maar mijn moeder (83 jaar oud) die hier de zaken regelt is in de proximuswinkel eens binnengestapt voor haar gsm en daar hebben ze haar het tutimus pakket aan de hand gedaan ik stond daar dus echt verwonderd van dat ineens een hele hoop zenders niet meer beschikbaar waren want ik keek vooral naar VH1 Classics, Motor Sport Tv en net die zaten er niet meer in. Omdat Motor sport tv in een betalen pakket zit heb ik dus dat terug extra genomen enkel voor de motorsport want die voetbal is er weer te veel aan daarmee dat ik het vroeger eigenlijk beter vond. Nu zijn er toch een reeks zenders die verdwenen zijn. Ik was al aan het overwegen om over te stappen naar Telenet omdat daar iets bestaat van Play More maar mijn moeder is erop tegen. Dus zal het nog niet voor direct zijn. Misschien dat proximus eens beter voor de toekomst hun klanten laat kiezen voor een boeket op maat dan zou ik direct al zeggen die en die zender bv want er zit ook een hoop tussen waar ik gewoon niet naar kijk series bv daar kijk ik nooit naar films dan weer wel motorsport ook voetbal heb ik dan weer een hekel aan.
Reputatie 6
Badge +1
Play More is ook niet veel soeps, net op het huis en de dieren van een vriendin gaan passen en daar hadden ze dus Telenet. Ook Play More, beter Netflix nemen stukken goedkoper en veel beter. Het HD aanbod is wel veel uitgebreider bij Telenet oa NPO1,2,3, BBC1,2, Vitaya en nog andere. Verder is het niet veel verschil, ok het gedoe met twee afstandsbedieningen is daar blijkbaar nog in gebruik. Ook meer mogelijkheden om programma's op te nemen bij Proximus, en een duidelijker menu, als je de V5 of V5 mini hebt tenminste. Het viel me erg tegen dat Telenet, enkele jaren terug was het misschien anders, maar PX is wat mij betreft zeker even goed.
Reputatie 2
Badge
Ja 192 tv ken ik ook misschien toch eens onderhandelen met die mensen dat is een volwaardie oldiezender met veel nostalgische clips uit de 60 en 70 jaren. Die mag voor mij gerust nog bij komen in het entertainment pakket.
Reputatie 7
Badge +2
Je kan natuurlijk ook gebruik maken van een aantal online alternatieven.

♦️ https://www.youtube.com/results?search_query=playlist+80s+90s+00s Met een adblocker erbij schakel je de reclame uit en de playlist op autoplay. Kwaliteit van de video's is niet altijd optimaal, maar de kwaliteit van doorgifte van VH1 bij PX was ook slechte SD.

♦️ Of deze: http://www.my80stv.com/. Is wel grappig gemaakt.

♦️ Ook mooi gemaakt: http://vimutv.com/playlist/music/80s/?v=G70ZDzvme2s&t=Nightstalker_1988_Numbers_dance_&_Video_Bar,_620_Frankfort,_Cleveland&pl=PL9fT1eiD70UGzFIVZ0lJgfmxebFh2SvgH; Onderaan kan je van muziekstijl of periode veranderen.

Veel plezier.
en bv. via google chromecast op je tv scherm
Reputatie 3
VH1 classic is sinds vandaag terug te ontvangen via het Entertainment pakket. Waarin nu blijkbaar ook mtv live hd, mtv music fr, brava HD en mezzo HD zitten
Reputatie 2
Badge
Welk kanaal ?
Reputatie 3
Heb ze al verplaatst.
Denk dat ze ergens in de 190 zaten.
Reputatie 2
Badge
Eindelijk op kanaal 172 terug te ontvangen zou gaan tijd worden.

Reageer