Graag geen opeenvolgende hoofdletters hier a.u.b ! Dit lijkt me een probleem voor Eva.
Goededag
sorry maar ik ben hier voledig nieuw en ik wist dat niet dat dat niet mocht Hoe kan ik die mevrouw eva berijken
vriendelijk bedankt
Door een privébericht aan haar te sturen via het intern mailsysteem. Je moet haar dan eerst aan je netwerk toevoegen door op haat icoon te klikken (ergens in het forum waar ze gereageerd heeft, er zijn er genoeg). Van daaruit kan je al direct een bericht sturen. Systeem werkt via PostvakIN in de taakbalk. Binnenkomernd bericht staat er dan achter PostvakIN bv. (1)
Beste DEBIEPAUL,
blijkbaar heeft u reeds contact gehad met de technische dienst want uw mailboxen zijn reeds verwijderd.
Mvg
Eva van Belgacom
Dag mvr. eva
dit blijkt niet te kloppen als ik naar e-service ga en kijk bij internet mijn opties en met de lijst van mailboxen staan deze er nog steeds deze zouden weg moeten kan jij daar voor zorgen AUB
alvast bedankt
Beste Debiepaul,
Goed, in dat geval zal ik iemand contact met u laten opnemen, als u mij uw gsm nummer in een privébericht stuurt.
Via de telefoon kan mijn collega met u controleren of u de eigenaar bent en deze mailboxen afsluiten.
Mvg,
Eva van Belgacom