Vervanging decoder

  • 15 September 2017
  • 5 reacties
  • 306 Bekeken

Dinsdag gebeld naar de technische dienst voor de vervanging slechtwerkende decoder vermits dit in een Proximus center niet meer kan. TD vroeg nog eens na te gaan en ze gingen mij s' anderendaags terug opbellen hetgeen gebeurd is. De decoder nog steeds slechtwerkend dus werd beslist hem te vervangen. Afgesproken werd dit te doen via een kiala punt. de nieuwe decoder zou er s'anderendaags (gisteren donderdag 14) zeker zijn, een sms zou ik ontvangen als de zending aangekomen was in het kiala punt. In de e-mail met de documenten staat ook dat de levering kan getraceerd worden via de website van UPS met als referentie mijn gsm n°. Nu zijn we al een dag later en ik heb geen sms gekregen en op de website van UPS wordt de referentie die ik van Proximus kreeg geweigerd. Ik wacht nog even af maar het ziet er naar uit dat het een week-end word met een defecte decoder en dat ik maandag de ganse procedure kan herstarten en hopen...

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi Andre,

Indien dit via kiala ( nu UPS) gebeurde heb je een gsm nummer moet doorgeven

om je pakket te traceren kan dit op:

https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE

je dient voor een prx pakket wel te traceren op referentie

zendingsreferentie is altijd 0032 volgend door je doorgeven gsm zonder 0

Indien dit niet lukt,

om je verder te kunnen helpen heb ik meer gegevens nodig die we hier niet openbaar kunnen smijten

Gelieve dus een privebericht te sturen naar onze medewerkers

Mvg sabine
Sabineb dank je voor je reactie, als ik op UPS de referentie 0032473...... doorgeef zie ik dat dat niet geldig is er staat daaronder nog ingevuld : verzendperiode= 18/08/2017
AAN = 15/09/2017
verder nog in te vullen Land en Postcode
ik stuur een privebericht.
Reputatie 6
Badge +4
info prive gestuurd
Ik heb deze week ook een nieuwe decoder toegezonden gekregen en eveneens geen sms gekregen. Bleek wel geleverd te zijn in het leveringspunt dat werd afgesproken aan de telefoon. Misschien eens gaan informeren? Ze konden het pakketje opzoeken op naam.
Reputatie 6
Badge +4
ake

indien je zelf wil opvolgen..

: Als uw decoder/modem onderweg is naar uw UPS punt, waar u hem kan omruilen tegen het oude apparaat (zonder afstandsbediening) in gesloten verpakking. Volg uw pakket via ww.ups.be, menu 'Traceren' -> ' Traceren en traceergeschiedenis' -> 'Traceren volgens referentie'. Voer daarna uw mobiele nr (formaat 00324xxxxxxx) in als 'Zendingsreferentie'. Volg nauwkeurig de meegeleverde installatiegids om uw oude toestel te desactiveren en het nieuwe aan te sluiten

Reageer