Vervanging decoder
Dinsdag gebeld naar de technische dienst voor de vervanging slechtwerkende decoder vermits dit in een Proximus center niet meer kan. TD vroeg nog eens na te gaan en ze gingen mij s' anderendaags terug opbellen hetgeen gebeurd is. De decoder nog steeds slechtwerkend dus werd beslist hem te vervangen. Afgesproken werd dit te doen via een kiala punt. de nieuwe decoder zou er s'anderendaags (gisteren donderdag 14) zeker zijn, een sms zou ik ontvangen als de zending aangekomen was in het kiala punt. In de e-mail met de documenten staat ook dat de levering kan getraceerd worden via de website van UPS met als referentie mijn gsm n°. Nu zijn we al een dag later en ik heb geen sms gekregen en op de website van UPS wordt de referentie die ik van Proximus kreeg geweigerd. Ik wacht nog even af maar het ziet er naar uit dat het een week-end word met een defecte decoder en dat ik maandag de ganse procedure kan herstarten en hopen...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.