Beantwoord

Vervallen van Premium punten

  • 18 January 2017
  • 13 reacties
  • 633 Bekeken

Mijn verjaardag is in december en dan krijg je 500 punten, leuk meegenomen, maar niet als ze dan in januari 1755 punten afhalen, dat is bijna het totaal van punten van 6 maanden.
Door omstandigheden heb ik dit niet in het oog gehouden, dat kan gebeuren, maar dat ze dan ineens 1755 punten afhouden is toch wel overdreven, proximus, ik hoop dat je daar iets kan aan doen.
icon

Beste antwoord door JanDe 2 December 2017, 12:46

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Anneke_06,

We melden standaard bij je puntentotaal op welke datum er punten gaan vervallen, veel duidelijker kunnen we dit niet maken vrees ik.

Ik wil de collega's van MyProximus vragen om dit commercieel in behandeling te nemen, maar ik beloof niets!

Bezorg je mij klantgegevens voor nazicht (in privébericht)?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

HeidiE
Reputatie 7
Badge +1
Op,het eind van dit jaar zullen wat punten vervallen. Zou graag deze voor een ITunes giftcard willen inruilen. Nu zie ik dat in Myproximus deze er niet meer tussen staan. Kan iemand van PX zeggen of deze weer terug komen. De rest op de Premiumpunten lijst interesseren mij niet.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Antoon, het aanbod wisselt wel eens, maar we mogen er van uit gaan dat er binnenkort weer ITunes giftcards zullen toegevoegd worden. Je hebt nog enkele weken, hou het gewoon even in het oog, OK ? Groeten. Jan
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon, het aanbod wisselt wel eens, maar we mogen er van uit gaan dat er binnenkort weer ITunes giftcards zullen toegevoegd worden. Je hebt nog enkele weken, hou het gewoon even in het oog, OK ? Groeten. Jan

Jan bedankt. Hoop nog dit jaar anders moet ik iets pakken met tegenzin en dat zou jammer zijn. Prettig weekend. Grtj, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Denk er over 1 film credit te pakken. Hoe lang blijft deze geldig ? Heb er nog 1 liggen van medio dit jaar. Tot wanneer kun je deze credit nog gebruiken ?
hier ooit gelezen dat die onbeperkt geldig blijven of het zou ondertussen weer moeten veranderd zijn
een kado film echter niet onbeperkt.
Reputatie 7
Badge +1
hier ooit gelezen dat die onbeperkt geldig blijven of het zou ondertussen weer moeten veranderd zijn
een kado film echter niet onbeperkt.

Bedankt. Zal deze film die ik nog heb liggen een keer inruilen.
Reputatie 7
Badge +3
Een credit voor een film "on demand" blijft volgens mijn ervaring onbeperkt geldig. Een filmticket voor de filmzaal blijft 6 maanden geldig en je kan ze niet doorgeven aan iemand als cadeau. Dat vind ik spijtig. Kinépolis doet moeilijk daarin. Ik wilde mijn punten die einde deze maand vervallen omwisselen voor een filmpje cadeau, maar Kinepolis nam dit niet aan. Ik kan dus alleen zelf opdoen door zeelf naar de film te gaan. 😡
Reputatie 7
Badge +1
Een credit voor een film "on demand" blijft volgens mijn ervaring onbeperkt geldig. Een filmticket voor de filmzaal blijft 6 maanden geldig en je kan ze niet doorgeven aan iemand als cadeau. Dat vind ik spijtig. Kinépolis doet moeilijk daarin. Ik wilde mijn punten die einde deze maand vervallen omwisselen voor een filmpje cadeau, maar Kinepolis nam dit niet aan. Ik kan dus alleen zelf opdoen door zeelf naar de film te gaan. 😡
Hallo Elma, bedankt. Het is toch een kleine moeite om het filmticket niet op naam af te geven. Aandachtspunt voor PX bij de onderhandeling met Kinepolis.
Reputatie 7
Badge +3
Antoon, ik had 2 filmtickets gevraagd op Premiumclub, me de bedoeling van die cadeau te doen aan iemand. Maar toen we die gingen inruilen voor 2 tickets en uitlegden dat die "ontvanger" niet mocht weten dat we dit via premiumclub hadden gevraagd, zei die van Kinepolis dat je altijd barcode moet laten zien en die staat natuurlijk in de mail die wij kregen.
Kinepolis zou die tickets van Premiumclub moeten binnen nemen en dan 2 tickets van hen verkopen en dat zou administratief niet gaan. Dus Proximus zou aan zijn klanten 2 tickets moeten geven en geen code. Wie gaat die tickets bij Proximus bijhouden, versturen en premiumclub bijhouden. Administratief dus niet zo eenvoudig. Als je voor jezelf tickets besteld is er geen probleem, want je kan die print van de mail gewoon afgeven en zij scannen dat bij Kinepolis. We hebben dat al regelmatig gedaan en al we de film in 3D willen zien, dan dan kunnen we gewoon die paar euro surplus bijbetalen. Geen enkel probleem.
Euroscoop in Genk kunnen we niet boeken met premiumclub, alhoewel die goedkoper is. Maar als abonnee van het Belang van Limburg, kunnen w daar ook tickets krijgen voor Euroscoop. We wilden een 3D film zien van Star Wars. In Kinepolis betaal je voor de bril en moet je hem na de film terug afgeven (wordt dus niet gedekt met de premiumpunten), in Euroscoop betaal je voor de bril, maar je mag die houden voor als je nog eens een film wilt zien bij Euroscoop. Of die bril ook in Kinepolis gebruikt kan worden, weet ik (nog) niet. Mar dat ga ik och eens proberen en kijken of ik dan ook nog dezelfde som moet bijbetalen.
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Elma, bedankt voor het bericht. Heb toch vertrouwen dat PX dit in 2018 gaat oplossen bij volgende bestellingen van deze tickets. Heb mijn punten ingewisseld voor de € 5 iTunes gift Card. Werkte heel goed. Gelijk ingewisseld op mijn iTunes account en geen probleem. Nog een prettige jaarwisseling en een gezond 2018. Mvg, Antoon
Reputatie 6
Badge +3
In Kinepolis moet je bijbetalen voor 3D en zelfs voor "lange" films, bijv star wars in 2D is een "lange" film
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Elma, bedankt voor het bericht. Heb toch vertrouwen dat PX dit in 2018 gaat oplossen bij volgende bestellingen van deze tickets. Heb mijn punten ingewisseld voor de € 5 iTunes gift Card. Werkte heel goed. Gelijk ingewisseld op mijn iTunes account en geen probleem. Nog een prettige jaarwisseling en een gezond 2018. Mvg, Antoon
Voor I Tunes was ik in het begin ook geïnteresseerd, maar hoe verdeel je 5€ op liedjes van 1,99€? Vroeger kostten die liedjes 99 cent en dan kon je 5 liedjes afhalen, maar nu zit je met 2x 1,99 en de rest kan je niet gebruiken. De Giftcards van Proximus zouden meer moeten afgestemd woden op de kostprijzen van de liedjes, vind ik.

Reageer