vervallen premium punten

  • 30 August 2015
  • 15 reacties
  • 512 Bekeken

Badge
Vind de manier van sparen van premium punten maar een zeer belabberd systeem . Krijg nu al op drie maanden tijd de melding dat er punten vervallen . Op die manier wordt sparen voor een 'echt' cadeau wel echt onmogelijk gemaakt. Heb nu ongeveer een 7000 punten verzameld waarvan er dra weer een dikke 500 vervallen .Wil ik deze niet verloren laten gaan moet ik haast iets kopen waar ik niets aan heb en er nog andere punten bij inruilen. Met een jaarlijkse factuur van een dikke 1800 euro (ongeveer een maandloon) vind ik de return maar zeer povertjes . Lijkt me toch dat Proximus zijn klanten niet echt graag ziet. Een hogere status behalen wordt zo ook zeer moeilijk. Ga binnenkort mijn diensten toch eens herbekijken want bij het ingeven van deze topic realiseer ik me dat het toch een zeer kostelijke bedoening is geworden ...



15 reacties

Dit werd hier al door veel klanten aangeklaagd, o.a. door ik zelf ook, ze zouden volgens mij veel beter direct korting op de factuur toekennen

(dit onderwerp was ondertussen in de vergeethoek geraakt, omdat mensen het op den duur opgeven, omdat er toch niks aan gedaan wordt)

i.p.v. van die spaarpunten die je dan inderdaad deels kwijt speelt omdat ze na een tijd vervallen, ze passen dezelfde trucen toe zoals veel andere winkels, je krijgt kortingsbonnen, maar moeten wel binnen een bepaalde termijn opgebruikt worden.
Reputatie 7
Badge +3
Het zou interessanter zijn als de punten nooit zouden vervallen. Dan kon je op je gemak sparen voor de grotere cadeaus. Je kan wel eventueel, als je voor een bepaald cadeau aan het sparen bent, aan familie en vrienden vragen of zij hun punten gebruiken. Zo niet, dan kunnen ze die aan jou overdragen. Zo geraak je rapper aan het gewenste aantal punten.
Reputatie 4
Voor mij liefst ook geen gezever gewoon direct korting toekennen op je factuur en dan moet je geen vrienden of familie aansprreken, en dan ga ik de grote cadeau's wel kopen wanneer het mij best past.
Reputatie 3
Net het zelfde wat ik ervan denk, direct boter bij de vis en dit ook voor je vrienden en familie, die er anders ook niet kunnen van profiteren omdat ze die punten niet direct in een nuttige cadeau weten om te zetten.
Reputatie 2
Badge
Ja dit is een vergiftigd geschenk.
Beste,
ik heb uw vraag even nagekeken, en kan u meedelen dat Premium Club punten die u spaart, 2jaar geldig zijn vanaf het moment dat ze zijn toegekend. De punten kunnen alleen vervallen op de laatste dag van de maanden maart, juni, september en oktober.
Dit staat vermeld in de algemene voorwaarden van het gebruik van Premium Club.
Met vriendelijke groeten,
Jessica.
Reputatie 7
Badge +6
Naar een 'beter' statuut geraken lijkt me wel heel moeilijk. Hoe werkt dat, Elsa?


Ik heb nu wel 500 premiumpunten gekregen voor mijn verjaardag. 😉 Dat is toch nieuw?
- klanten van wie de gemiddelde maandelijkse Belgacom en/of Proximus factuur minder dan € 115 (excl. BTW) bedraagt, verkrijgen het 'Welcome-statuut;


- klanten van wie de gemiddelde maandelijkse Belgacom en/of Proximus factuur tussen € 115 en € 210 (excl. BTW) bedraagt, verkrijgen het 'Silver'-statuut;


- klanten van wie de gemiddelde maandelijkse Belgacom en/of Proximus factuur meer dan € 210 (excl. BTW) bedraagt, verkrijgen het 'Gold'-statuut.


Dus Marleen veel opdoen is de boodschap duivel
Reputatie 7
Badge +6
What's new? knipoog



Reputatie 6
Badge +2
Dus Elsa, men moet dan alle producten nemen bij Proximus en veel telefoneren en veel films opvragen en zorgen dat men veelal de data volumes van zowel mobiel als vast internet overschrijden is dus de boodschap, ja hallo ik heb geen zin om mij failliet te maken.
Dat is wat ik inderdaad ook bedoelde, en daarom dat ik (en nog anderen ook trouwens die dit hier veel vroeger al gepost hebben)

meer voor het systeem zijn van direct een x% korting toe te kennen op het factuur bedrag.
Badge
Dus je moet al haast een maandelijkse factuur hebben van 140 euro per maand en dan heb je nog maar zilver ??? Heb het net nog eens bekeken en het laatste jaar schommelt onze factuur altijd rond de 120 euro. Nu , dat het maar een welcome - statuut is tot daar toe maar dat er om de zoveel tijd punten vervallen vind ik toch wel iets wat niet zou mogen . Om de twee jaar vervallen punten dus doorsparen voor iets wat echt waarde heeft zal er nooit inzitten. Dat vind ik een jammere zaak , schaf dan ineens heel die zever af. Het begrip trouwe klant is hier ver te zoeken ...




Reputatie 7
Badge +3
Residentiële klanten krijgen ook nog punten bij hun verjaardag en buzz club klanten krijgen ook jaarlijks een supplement aan premium(Buzz club) punten. Ik vind dat wel een leuke attentie. Ik koop elk jaar mijn pay en go belkrediet met die punten en onlangs nog een gratis nieuwe GSM. Je kan ook punten schenken voor een goed doel, als je dat wilt. Zo plat korting op factuur, vind ik zo on attentvol. Die punten wekken bij mij sympathie op en leuk om te zien of je al genoeg punten gespaard hebt voor een bepaald cadeau. Ik kan ook gewoon een GSM gaan kopen en het geld op tafel leggen, maar daar vind ik nu niks aan. Het is de spanning die er zo plezant aan is.
Reputatie 3
Het verwonderd mij niet dat je het puntensysyteem verdedigd en sympathiek vindt, maar Ik sluit mij toch aan bij de voorstaanders van directe korting op faktuur in de plaats van punten, die leuke attenties voor verjaardagen of voor wat het ook moge wezen, kan evenzeer in extra korting gegeven worden,

daarmee kan ik ook even goed cadeau's kopen of iets schenken aan een goed doel etc....dat zal men even attent vinden, daarvoor heb je dat systeem met punten zeker niet vandoen en er niet moeten zitten op wachten om schenkingen te doen aan een goed doel of om cadeau's te kopen!


Puntensysteem is slecht systeem, vandaag kijken wat we nog kunnen annuleren bij Belgacom omdat heden ontvangen mailtje weer enkele verhogingen doen betreffende telefonie.
Vaste lijn staat al met één been buiten.

Reageer