Vraag

Verplicht Proximus nemen door rijgnet en slechte service

  • 4 January 2017
  • 2 reacties
  • 1295 Bekeken

Beste,

Ondertussen heb ik al 3 maal telefonisch contact gehad met uw installatie dienst.
Nergens zijn jullie via mail bereikbaar.

De vorige huurder van mijn appartement heeft op 19/12/2016 (Thomas Vanhoutte 618823804) zijn abonnement opgezegd bij jullie.
Omdat er een rijgnet in het gebouw aanwezig is ben ik verplicht om met jullie te werken.

Laten we zeggen dat de start al niet goed is verlopen!

Bij Telenet (mijn vorige provider, zeer tevreden van) was een installatie mogelijk op 3/01 (aangevraagd 28/12)
Bij jullie is dat pas mogelijk op 13/01.

Nu heb ik al 3 maal aan de collega’s aan de telefoon gezegd dat ik van 12/01 tot 22/01 elke dag van 7u tot 22u in Brussel bezig ben met het autosalon en dat er niemand is die de deur kan komen open doen voor de installatie.

Gisteren had ik dan eindelijk eens een medewerkende persoon aan de lijn. Die heeft een forced installatie gepland op 5/01. Maar dan opeens kreeg hij een foutmelding dat dat niet ging omdat pas op 11/01 de TSI (of iets in die aarde van afkorting) ging aangepast worden door jullie.
Ik kan mij niet inbeelden dat een opzegging bijna een maand duurt!
Hierdoor is het dus niet mogelijk om een aansluiting te hebben voor 11/01. En aangezien ik als zelfstandige betere dingen te doen heb dan thuis te zitten wachten ben ik niet aanwezig tot 22/01.

Vandaag kreeg ik terug iemand aan de lijn omdat ik zelf heb gebeld om te melden dat de vorige huurder wel alles in orde had gebracht bij jullie. Die persoon heeft doodleuk mijn eerste afspraak die ik noodgedwongen op 23/01 had genomen aangepast naar 13/01. Dit zonder mijn toestemming. Heb hem meermaals gezegd dat dat niet mogelijk was.

Ik verwacht van een groot bedrijf als Proximus dat alles toch wel wat vlotter verloot en dat niet iedereen hem verstopt onder zijn paraplu en effectief handelt en verantwoordelijkheid neemt!
Hoe moeilijk kan het zijn om een router te plaatsen en te zorgen dat iemand internet heeft?!?! We leven toch in de 20e eeuw nietwaar?

Graag ontvang ik zo snel mogelijk een reactie van Proximus om dit voor 11/01 in orde te brengen!

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Is inderdaad niet leuk. Maar aan de andere kant zou een groot bedrijf als Telenet er toch eens voor kunnen zorgen dat de gebouwen met rijgnet worden omgebouwd. Ik woon zelf in zulk gebouw en de vorige operator, Integan, had daar een reserve voor aangelegd en ook ons gebouw zou gratis aangepast worden. Toen Telenet, Integan overnam is dit blijkbaar stopgezet. Ja we kunnen het laten ombouwen voor ongeveer €500 per appartement, er zijn er hier vijftig, dus voor €25.000 doen ze het. Toch te gek om los te lopen. Een technologie die al meer dan honderd jaar bestaat (telefoon) kan het wel leveren. Overigens ben ik wel tevreden met PX en de meeste bewoners zijn tevreden, anders hadden we het zeker en vast wel laten doen. Spijtig van jouw problemen met PX en hopelijk wordt dit snel opgelost.
Reputatie 7
Badge +3
Gregory, Excuses.

graag via een privébericht je eigen klantgegevens zodat ik de nodige contacten kan leggen.

vriendelijke groeten,

Tina

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Reageer