verkopers partners belgacom
hoi,
Ik heb mij laten overtuigen om over te stappen van telenet naar belgacom, en heb nu reeds een pack met, tv, internet, telefoon en 2x proximus easy 15. De verkoper was een zekere cergiz van de partner(c-mobile??) van Belgacom.Mijn vraag is nu, hoe kan ik die kerel terug contacteren, want hij heeft ons wel ferm de verkeerde informatie gegeven, ik heb alles al opgezocht naar meer info omtrend die kerel maar zonder resultaat, hij heeft dus geen gsm nummer of iets dergelijk achtergelaten.Hij heeft ons wijsgemaakt dat ik alle maanden cà 75 euro zou moeten betalen met alles erop en eraan, wat nu minstens 82.95 euro blijkt te zijn, plus de eerste factuur van een maand plus 10 dagen aan 194.94 ( eerst 323.94, maar dit is rechtgezet door de facturatie, hoop ik toch), delvo duo inbegrepen.Hij heeft ook met geen woord gerept dat er alle maanden nog eens 8 euro voor de decoder bijkomt.Ik vindt dit beneden alle peil en hoop dat ik die kerel te pakken krijg, zodat ik dit is aan hem persoonlijk kan vertellen.
Ook van Belgacom zelf vind ik dat ze hun verkopers eens flink aan de tand moeten voelen, en geen gezever dat het de mannen van de partner zijn, want het logo van belgacom staat wel op hun contract, dus geen uitvluchten aub
A
Beste Harry,
Kan u mij uw gegevens (naam, klantennr, telefoonnr, contactnr) even doorsturen?
Ik kijk het dan even na.
De informatie van de verkoper kan u ik wel niet geven.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u mij uw gegevens (naam, klantennr, telefoonnr, contactnr) even doorsturen?
Ik kijk het dan even na.
De informatie van de verkoper kan u ik wel niet geven.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Beste harry,
Er is al een dossier aangemaakt hiervoor.
Blijkbaar is er een bepaalde promotie niet toegekend.
Dit gaat rechtgezet worden.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Er is al een dossier aangemaakt hiervoor.
Blijkbaar is er een bepaalde promotie niet toegekend.
Dit gaat rechtgezet worden.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Beste rik,
Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) even doorsturen?
Ik kijk het dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) even doorsturen?
Ik kijk het dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Beste harry,
De aanpassing is gebeurd op 06/07/2013.
Dus op uw volgende factuur zal er een verrekening zijn voor de periode van 06/07/2013 tem 31/07/2013.
Voor de periode van 01/07/2013 tem 06/07/2013 zal ik u een creditnota opmaken.
Deze zal u binnen enkele dagen ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
De aanpassing is gebeurd op 06/07/2013.
Dus op uw volgende factuur zal er een verrekening zijn voor de periode van 06/07/2013 tem 31/07/2013.
Voor de periode van 01/07/2013 tem 06/07/2013 zal ik u een creditnota opmaken.
Deze zal u binnen enkele dagen ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Beste rik,
Kunt u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) doorsturen?
Ik kijk het dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kunt u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) doorsturen?
Ik kijk het dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Beste Rik,
Ik begrijp
uw reactie. Indien u toch een privé-bericht wenst te sturen naar Eva, kan dit
via deze link:
http://community.belgacom.be/pages/0ff2677314
Met
vriendelijke groeten,
Eva
Ik begrijp
uw reactie. Indien u toch een privé-bericht wenst te sturen naar Eva, kan dit
via deze link:
http://community.belgacom.be/pages/0ff2677314
Met
vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.