Verkoop abonnement

  • 2 November 2017
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

mijn huidig abonnement , (een 2-jarig contract met smartphone) loopt eind deze maand teneinde , en nu reeds sedert 2 weken wordt ik iedere op de middag of meest juist erna , een 5tal minuten , opgebeld met eerst een telefoon nummer , maar had die oproep gemist , daar ik het nummer niet kende , had ik via de witte gids op nummer een opzoeking gedaan en stond er niet bekend , heb dan maar even gegoogeld , en daar stond te lezen dat jet een nummer betrof die verkoop doet via de telefoon , daar ik Norton op mijn smartphone staan heb , heb ik die dan maar geblokkeerd.
Zo ging het een week verder en Norton gaf aan dat er een oproep met dit nummer geblokkeerd was.
De volgende week kwam er echter een privé-nummer oproep en het bleek #Proximus te zijn om mij een nieuw abonnement aan te smeren , ik zei dat ik er moest over nadenken en bekijken op hun site , maar het vervelende steeds 5 of 10 minuten na 12 uur ! en wat doet een mens meestal rond tijdens dit uur? juist aan tafel en een mens wilt niet gestoord worden , heb het genoeg gezien op burelen ! Nu was ik maandag aan het lunchen in een restaurant en hop , 10 na 12 , oproep , heb deze geweigerd , volgende dag was ik thuis en net voor ik aan tafel ging , weeral die deugniet , en toen heb ik zeer boos gereageerd , dat ik ten eerste met een privé-nummer niets te maken wilt hebben en dat ik niks van aankopen doet aan de telefoon en die gozer ook gezegd dat het middag was en ik niet wil lastig gevallen worden !
Zodus medewerkers , geef herscholing aan jullie verkopers en dat ze moeten aan denken dat de middag geen verkoops uur is !

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Anita, indien je voor deze oproepen niet wenst gebeld te worden kan je je altijd inschrijven online op https://www.bel-me-niet-meer.be Het spijt me dat je steeds op de middag hiervoor gestoord wordt. Normaal kan je aangeven dat je liever op een ander tijdstip wenst gebeld te worden, wanneer je de oproep beantwoordt. Groetjes Freya
waarschijnlijk niet interessant

Reageer