Beantwoord

Verkeerde info gekregen over 3g buitenland en zit nu met een gigantische factuur

  • 29 februari 2016
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

kan iemand mij even zeggen of uitleggen waar ik hier een klachtenformulier kan vinden want ik heb verkeerde info gekregen toen ik in het buitenland zat over 3G en zit nu met een gigantische factuur hier , en dit gaat er los over
icon

Beste antwoord door Bram 29 februari 2016, 17:23

Hallo Laurent,


Dat is erg vervelend, maar allicht kunnen we een gepaste oplossing voor je vinden.
Je kan best je probleem uit de doeken doen via de pagina http://proximus.be/contact. Kies voor de optie "mail ons" en vervolgens voor "mobiele telefonie" en "ik heb een vraag over mijn factuur".

Groeten,
Bram
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hallo Laurent,


Dat is erg vervelend, maar allicht kunnen we een gepaste oplossing voor je vinden.
Je kan best je probleem uit de doeken doen via de pagina http://proximus.be/contact. Kies voor de optie "mail ons" en vervolgens voor "mobiele telefonie" en "ik heb een vraag over mijn factuur".

Groeten,
Bram
Ok Bram hartelijk bedankt

Reageer