verkeerd product levering door BELGACOM !!!!!

  • 18 May 2012
  • 2 reacties
  • 311 Bekeken

Ik had via aanbiers.be de formule Belgacom, Internet Start Onbeperkt voor de prijs van 32,45 € besteld

Belgacom, Internet Start Onbeperkt voor de prijs van 32,45 € met

gratis Modem , installatie en activering.

Nu krijg ik brief van Belgacom dat U voor me onderstaande product heeft :


Internet maxi zonder vaste lijn krijg tegen de maandelijkse prijs van 44 ,94 € per maand

Van de gratis installatie en activering is ook al geen sprake

Voor de installatie wordt eventjes 59 € extra gevraagd en activering moet ook betaald worden.


Ik moest van uw de helpdesk aanbieders.be naar naar Belgacom bellen

Ik heb dit gedaan en de helpdesk kon me niet helpen wegens problemen met computerprogramma


Ik zou terug gecontacteerd worden deze avond , wat niet gebeurt is.

Heb zelf terug gebeld maar daar kennen ze blijkbaar aanbieders.be niet. ( nooit van gehoord meneer)

Enkel de prijzen en promo’s op onze website zijn van toepassing.


Aangezien de overgang naar Belgacom niet onder de juiste voorwaarden is gebeurt

Wens ik dat uw firma Belgacom terug contacteert en

Ofwel dat de voorgestelde voorwaarden zoals door u vermeld in uw mail worden toegepast.

Belgacom, Internet Start Onbeperkt voor de prijs van 32,45 € met

gratis Modem , installatie en activering


aanbieders terug gecontacteerd , zij hadden een call gemaakt naar belgacom maar niets van gehoord.


Gelieve me het product en promos aan te beiden zoals aangekondigd op sit

evan aanbieders.be en niet een ander veel duurder product.

Indien niet mogelijk zal ik de reeds opgestuurde aangetekende brief naar Telenet annuleren.

De technieker was normaal voorzien om te komen op 4 Juni 2012 ( deze mag ook gecanceld worden )


Spijtig dat u reclame maakt voor een product op aanbieders.be dat blijkbaar niet meer bestaat.


Ik had nochtans veel goeds gelezen over aanbieders.be


wachtend op een gunstig antwoord verblijf ik



Je gekozen product
Product: Belgacom, Internet Start Onbeperkt 30 Mbps + Onbeperkt downloadlimiet = €32,45 per maand

Promo
Gratis installatie & activering
Gratis wireless modem
500.000 gratis Wi-Fi Fon Spots




link naar site : http://www.aanbieders.be/internet/providers/belgacom/internet/internet-start-onbeperkt/kenmerken?cid=7820510


2 reacties

begrijp eigenlijk niet dat je je richt naar belgacom, de bestelling is uiteindelijk gegaan via de site van aanbieders blijkbaar, dus lijken deze me eerder verantwoordelijk voor wat er fout gelopen is, en is het aan hen om dit in orde te brengen

wat er momenteel op de site van aanbieders staat komt blijkbaar wel overeen met wat belgacom momenteel in de aanbieding heeft staan echter werd deze pagina recent geüpdate, nl op 16 mei 2012

toch enkel opmerkingen bij wat er staat

  • Technologie VDSL niet correct, belgacom garandeert geen technologie
  • E-mailadressen 4 1 mailbox met 5 aliassen
begrijp eigenlijk niet waarom je zo een site zou gebruiken om te bestellen? ik zie er het voordeel niet van in, een tussenpersoon meer in het verhaal, en hoe meer tussenpersonen hoe groter kans dat er iets foutloopt, mijn gedacht

mvg


Badge
Beste NICO

Xenne gaf een correct antwoord. Navragen bij aanbieders.be waarom u niet het gevraagde bekomt en vragen om rechtzetting.

Best is om deze bestelling op 04/06 in dienst te laten komen en dan bij Belgacom-klantendienst of in een Belgacom-Center een aanpassing naar int-start te vragen . De op de Belgacom brief vermelde €59 is zonder eventuele promo (zie mededeling hierover op deze brief) en zal wellicht 0 euro zijn.

muisje

Reageer