Beantwoord

Verkeerd abonnement gekregen!

  • 22 December 2017
  • 8 reacties
  • 292 Bekeken

Beste,

Betreft: klantnr 620724310

Eind November hebben wij een Tuttimus 10GB abonnement aangevraagd. Op 26 december word dit geïnstalleerd. Wel heb ik het sim kaartje al aangekregen van het gsm abonnement. Maar nu is het zo dat ik bij het na kijken van mijn verbruik gewoon beschik over een mobilus M abonnement voor te bellen terwijl ik dit helemaal niet gevraagd heb. Ik heb gevraagd om het abonnement van Tuttimus 10gb (zie foto)waarmee ik onbeperkt kan bellen en nu is er mij apart een abonnement aangemaakt van 26,99€ wat ik zelfs niet wil. Ik heb als nieuwe klant nog niks anders gedaan dan heen en weer gebeld naar jullie maar echt verder geholpen word ik niet. Dus hoop ik dat u mij aub kan verder helpen! Alvast bedankt.

Mvg
icon

Beste antwoord door AzizA 29 December 2017, 10:27

Bekijk origineel

8 reacties

Dit abonnement hebben wij aangevraagd niks meer en niks minder!

Badge +4
Mobilus M is wel degelijk 10 GB in een Tuttimus, dus dat zou moeten kloppen, want mobilus M alleen is slechts 5 GB.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/mobilus/mobilus-gsm-abonnementen.html

Raar dat op hun site precies iets anders staat, betreft onbeperkt bellen.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_pack/particulieren/producten/packs/tuttimus.html
Dat is het net ik heb maar 5gb en 300min bellen terwijl ik het Tuttimus abonnement vroeg waarbij ik 11€ extra zou betalen om onbeperkt te kunnen bellen en 10gb internet te hebben. Wat ik nu heb is een Tuttimus abonnement voor tv,internet en vaste lijn en apart nog een abonnement voor de gsm van 26,99€.
Hier is het duidelijk te zien in de brief die we ontvangen hebben dat het dus effectief een verkeerd abonnement is!

Dit is volledig correct geactiveerd, wellicht is er achterliggend iets fout.

Mobilus M in een pack, zoals vermeld op uw confirmatie geniet effectief van onbeperkt bellen en 10Gb data

Best even bellen naar de klantendienst om na te gaan wat hier juist foutloopt, of contact opnemen met uw verkoper.
Ik heb nog niks anders gedaan en ze weten zelf niet wat er mis is. Net zoals bv de technieker die ging langskomen,ik ben speciaal niet gaan werken en wat blijkt dat er geen afstraak geboekt stond. Dinsdag komt de technieker alles installeren (als het ditmaal doorgaat tenminste). Daarna ga ik tot bij de proximus winkel zelf om het te regelen tot een Tuttimus abonnement.Ik heb nog maar 100min om te bellen,al goed dat ik dit heb nagekeken aangezien ik er vanuit ging dat we onbeperkt konden bellen.
Alsook zit ik boven mijn limiet,ik zou 9 smsen gestuurt hebben naar het buitenland waar ik niks vanaf weet. Er klopt dus echt vanalles niet!

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Sarah, jouw gsmabonnement is eerder geactiveerd dan jouw pack, omdat de installatie later is gebeurd, nu dat alles geactiveerd is , zal je automatisch 10gb data krijgen en onbeperkt bellen in jouw Tuttimus pack. Groetjes, Aziz

Reageer