Vraag

Verjaardagsbonuspunten

  • 14 October 2016
  • 5 reacties
  • 296 Bekeken

Gdm,

Worden er geen verjaardagsbonuspunten meer gegeven?
Ik verjaar op 9 augustus en heb die niet ontvangen.
Wilt U even nazien aub.


Gr en dank
D'Haene Marnix

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Moet toch eens nagezien worden, want ik heb 500 verjaardagsbonuspunten gekregen ook in augustus, dus er worden zeker nog verjaardagsbonuspunten gegegeven.
Anders eens contact opnemen met Premium Club via het gratis nummer 1910.
Een overzicht van al de transacties met je punten (ook de punten die je gekregen hebt), vind je trouwens via MyProximus: Mijn Premium Club: Overzicht van je transacties van de laatste 2 jaar.
Moet toch eens nagezien worden, want ik heb 500 verjaardagsbonuspunten gekregen ook in augustus, dus er worden zeker nog verjaardagsbonuspunten gegegeven.
Anders eens contact opnemen met Premium Club via het gratis nummer 1910.
Een overzicht van al de transacties met je punten (ook de punten die je gekregen hebt), vind je trouwens via MyProximus: Mijn Premium Club: Overzicht van je transacties van de laatste 2 jaar.


Ja, het is op dit overzicht dat ik het merkte. Ik zal contact opnemen met de dienst.
Dank U voor de info.

Gr
Marnix
Reputatie 2
Badge
Hallo Marnix,

Laat eens iets weten hoe dit afgelopen is na contact name met de dienst. Dan weet ik ook of ik nog iets mag verwachten deze maand.
Bedankt

RooBoo
Ze hadden inderdaad de punten vergeten bij te voegen. Hebben nu een interne nota (???) verzonden maar tot op heden zijn de punten er nog niet bijgekomen. Wordt verder opgevolgd....
Reputatie 2
Badge
Beste,
bedankt voor uw mededeling. Heb intussen m'n verjaardagspunten reeds bijgeschreven gekregen.

mvg

Reageer