verhoging film en serie pas niet gevraagd

  • 19 May 2015
  • 5 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik zie op mijn factuur dat de movie en serie is aangerekend die had ik gratis gekregen omdat al mijn films weg waren met de decoder om te ruilen men had mij verzekerd dat ze dat maar 1 maand gratis zouden geven en nu moet ik er voor bijbetalen ik heb dat niet gevraagd Proximus had gezegd dat ze het v na 1 maand zouden stopzetten Proximus wil u dat direkt verwijderen leugens vertellen tegen de klanten joan uit schoten




joan

5 reacties

stuur eens een privé bericht naar onze medewerkers zodat ze dit kunnen recht zetten


Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn.)
Zie mijn bericht van 17 mei met als onderwerp 'wijziging contract'. Was ook voor 1 maand gratis en daarna moest ik het zelf opzeggen! Ik had hier nooit om gevraagd!
Reputatie 2
Badge
ja bedankt zal het opzeggen bij onze medewerkers kun je niemand meer vertrouwen !!!groetjes joan
Niet alle medewerkers zijn dan blijkbaar gelijk knipoog

want bij mijn gebuur die dit ter compensatie gekregen heeft, wat trouwens nog niet het zelfde is als wat Hermine voor gehad heeft, hebben ze dit wel direct recht gezet.
Kan u ons uw klantnummer bezorgen? Dan kunnen we dit voor u nakijken. Mvg, Vik

Reageer