Vergoeding - ontevreden

  • 10 February 2017
  • 2 reacties
  • 391 Bekeken

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb al van dag 1 problemen ondervonden bij mijn overschakeling van telenet naar proximus.

Bepaalde producten die ik besteld had, waren niet te zien onder my proximus, waardoor ik bijvoorbeeld geen tv op tablet kon kijken, mijn pincode van de tv niet ging, etc... En producten die ik niet besteld had, zoals vaste lijn, stonden dan wel op factuur en zou ik moeten betalen, terwijl ik dit niet besteld had. Na een hele tijd is dit dan toch opgelost geraakt, niets moeten betalen gelukkig.

Dan ook doorgegeven dat ik naar het nieuwe pakket wou overschakelen, want ik was net klant geworden toen familus en tuttimus nog niet uit was gekomen, was net 1 week te laat daarvoor.
Nu zijn we bijna 3 maanden verder en heb ik telefoon gekregen dat alles eindelijk in orde zou komen. Mijn wensen voor het pakket werden genoteerd (de 3de maal dat ik dat had doorgegeven trouwens). En ik zou de volgende dag nog worden teruggebeld om een compensatie te bespreken omdat alles zo lang had aangesleept + de problemen die er waren met tablet etc.

De dag nadien aan het wachten op de telefoon, maar zoals gewoonlijk geen telefoon gekregen... Is trouwens niet de eerste keer dat de klantendienst zegt dat ze terugbellen, maar dan uiteindelijk niet terugbellen... Of ze geven telefoonnummers of emailadressen door, maar als je er naar stuurt of belt, sturen ze niets terug of neemt er niemand de telefoon op!

Uiteindelijk ben ik al van 14/11/2016 bezig met deze miserie!

Nu is mijn vraag, ga ik de via telefoon beloofde compensatie voor deze miserie krijgen, of gaat er niets van komen?

Hartelijk dank.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag janc1985,

Graag ontvang ik (via privébericht) je klantgegevens voor nazicht. Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

Antonella
Even melden dat ik 40euro compensatie heb ontvangen waarvoor dank.
Ik ben blij met de oplossing, case closed.

Reageer