Beantwoord

Verbruik via mobiele wifi-hotspot

• 3 januari 2017
  • 3 reacties
  • 829 Bekeken

Als ik op mijn smartphone mijn mobiele wifi-hotspot open voor een ander toestel, wordt dat verbruik dan verrekend op het datavolume dat in mijn abonnement is inbegrepen, of komt dit als extra post op de factuur?
icon

Beste antwoord door Bram 3 januari 2017, 11:59

Dag Koen,

Voor ons is dit net zoals data die je met je eigen smartphone verbruikt... Dit komt dus onder het datavolume dat bij je abonnement hoort. Als je je inbegrepen surfvolume overschrijdt, dan worden er extra kosten aangerekend.

Vriendelijke groeten,
Bram
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Dag Koen,

Voor ons is dit net zoals data die je met je eigen smartphone verbruikt... Dit komt dus onder het datavolume dat bij je abonnement hoort. Als je je inbegrepen surfvolume overschrijdt, dan worden er extra kosten aangerekend.

Vriendelijke groeten,
Bram
Bedankt voor je reactie Bram.
Dat dacht ik ook, maar dan vind ik het vreemd dat mijn dataverbruik op 91% staat, en er al extra datakosten worden aangerekend. Of is er iets anders dat daar speelt?
Ter info: ik heb de voorbije week in een vakantiehuis in België gezeten, zonder wifi-toegang (moesten ze afschaffen, maar da's een andere discussie :-)). Ik heb mijn hotspot verschillende keren geopend om op mijn pc te kunnen werken. Mijn dataverbruik lag hoog en ik ben me ervan bewust dat er extra kosten zullen zijn, maar ik vind het vreemd dat mijn databundel dan nog niet voor 100% op is.
Beste,

Heb je dit aub al verder kunnen bekijken?
Alvast bedankt!

Mvg, Koen

Reageer