Beantwoord

Verbruik op MyProximus

  • 14 February 2017
  • 85 reacties
  • 2137 Bekeken

Reputatie 2
Badge
ik kan sinds een aantal weken mijn verbruik niet meer raadplegen (internet thuis)
graag oplossing aub
icon

Beste antwoord door AntonellaD 22 February 2017, 12:23

Bekijk origineel

85 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Kieken10,

De dossierbeheerder heeft me laten weten dat er een tussenkomst werd aangevraagd van IT via ticket nummer IM8067445 om het probleem op te lossen.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
ja, inderdaad : zeer vervelend voor alle partijen.

We hebben net de gevraagde info telefonisch doorgegeven.

Vriendelijke groeten

Tina
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kieken10,

Het is inderdaad een hardnekkig probleem, maar je mag erop rekenen dat hier nog steeds volop aan wordt gewerkt.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kieken10,

Ik heb een escalatie aangevraagd van IT ticket IM8067445.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Badge
Dag Kieken10,

Ik heb een escalatie aangevraagd van IT ticket IM8067445.

Groetjes,

Antonella

Terug 5 dagen verder oplossing ???? NEEN
erg is dat toch wel hoor bijna 3 maanden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Onze IT diensten zijn er volop mee bezig met uw dossier en proberen dit zo vlug mogelijk in orde te krijgen.

Jammer genoeg kunnen we geen datum zeggen wanneer het in orde zal zijn maar houden je zeker op de hoogte.

Alvast de excuses voor het wachten.

Mvg,

Koen
Reputatie 2
Badge
Telefoontje gekregen van medewerker..............hopelijk komt er nu schot in
we zullen zien wat er gebeurd
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Ik zie dat het dossier 42119491 volop in behandeling is bij de dienst van MyProximus.

Het is inderdaad heel vervelend dat het erg lang aansleept vooraleer er een oplossing uit de bus komt.

Alvast onze oprechte excuses hiervoor.

Groetjes,

Joël
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Het dossier is doorgestuurd naar onze IT diensten.

Ik begrijp dat het lang wachten is maar we proberen dit zo vlug mogelijk op te lossen.

Alvast excuses voor het wachten.

Groeten

Koen
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Uw dossier is nog volop in behandeling en we proberen dit zo snel mogelijk in orde te brengen;

Jammer genoeg kan ik geen datum geven wanneer het opgelost zal zijn maar we doen ons uiterste best.

En we houden je zeker op de hoogte.

Groeten

Koen
Reputatie 7
Badge +3
Ik kan alleen herhalen dat het dossier in behandeling is en dat onze IT-diensten het nodige doen. Grt, HeidiE
"De dienstkwaliteit is ontoereikend


Meld het probleem aan uw operator.
Controleer de kwaliteit die de operator belooft te verstrekken in het contract.
Vraag inlichtingen bij de technische dienst van de operator.
Richt u eerst schriftelijk tot de klantendienst van uw operator en vraag, indien van toepassing, een vergoeding voor de geleden schade.

Indien u niet tevreden bent met het antwoord, kunt u vervolgens uw probleem uitleggen aan de ombudsman voor telecommunicatie door hem een kopie van de klacht die u aan uw operator hebt gericht door te sturen:

De heer Luc TUERLINCKX
Ombudsdman voor telecommunicatie
Koning Albert II-laan 8 bus 3
1000 BRUSSEL
Telefoon: 02 223 09 09
Fax: 02 219 86 59
www.ombudsmantelecom.be
klachten@ombudsmantelecom.be"

Briefje schrijven en dan klacht indienen bij het bipt
Reputatie 6
Badge +3
Dag Gerard,

Via My proximus? Krijg je een bepaalde foutmelding?

Kan je mij via privébericht je lijnnr en login bezorgen?

Mvg,

OdB
Reputatie 2
Badge
Privébericht verstuurt naar jou
grtn
Reputatie 2
Badge
Gedaan zoals hierboven vermeld en niets meer gehoord............
Iemand anders eventueel?
Op de site kan ik het ook niet meer raadplegen, wel via de app op mijn gsm maar dat geeft iets totaal anders dan de melding die ik krijg dat mijn krediet opgebruikt is.
Reputatie 2
Badge
Waarom veranderen ze dat dan geen zicht meer op uw verbruik triestig .......
Heb het gemeld samen met mijn ander probleem, maar daar heb ik nog altijd niet echt een antwoord op ontvangen.
Reputatie 2
Badge
ik ook niey, men vroeg naar gegevens in privé bericht maar hoor niets meer
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kieken10,

Ik heb net getest op mijn eigen MyProximus account. Het verbruik van het internet thuis is goed zichtbaar.

Een privébericht met je login heb ik nog niet ontvangen. Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Badge
Antonella, ik heb dat naar Jimmy O gestuurd zoals hij vroeg in 2de bericht.
Ik zal het nu naar jou sturen
vriendelijke groeten
Reputatie 2
Badge
En nu ?
Reputatie 7
Badge +3
Ja nu is het privébericht binnen, ik heb je net geantwoord.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Badge
Dat werkt hier nog altijd niet..................
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kieken10,

Is het na de nieuwe inschrijving te hebben gedaan dat het nog steeds niet werkt?

Groetjes,

Antonella

Reageer