Meld het probleem aan uw operator.
Controleer de kwaliteit die de operator belooft te verstrekken in het contract.
Vraag inlichtingen bij de technische dienst van de operator.
Richt u eerst schriftelijk tot de klantendienst van uw operator en vraag, indien van toepassing, een vergoeding voor de geleden schade.
Indien u niet tevreden bent met het antwoord, kunt u vervolgens uw probleem uitleggen aan de ombudsman voor telecommunicatie door hem een kopie van de klacht die u aan uw operator hebt gericht door te sturen:
De heer Luc TUERLINCKX
Ombudsdman voor telecommunicatie
Koning Albert II-laan 8 bus 3
1000 BRUSSEL
Telefoon: 02 223 09 09
Fax: 02 219 86 59
www.ombudsmantelecom.be
klachten@ombudsmantelecom.be"
Briefje schrijven en dan klacht indienen bij het bipt
Op de site kan ik het ook niet meer raadplegen, wel via de app op mijn gsm maar dat geeft iets totaal anders dan de melding die ik krijg dat mijn krediet opgebruikt is.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.