Beantwoord

Verbruik op MyProximus

  • 14 February 2017
  • 85 reacties
  • 2137 Bekeken

Reputatie 2
Badge
ik kan sinds een aantal weken mijn verbruik niet meer raadplegen (internet thuis)
graag oplossing aub
icon

Beste antwoord door AntonellaD 22 February 2017, 12:23

Bekijk origineel

85 reacties

Reputatie 2
Badge
nee, goedkoper zelfs!
vroeger zat ik bij een andere provider voor gsm
door nu alles samen te voegen bij proximus zit ik €15 goedkoper per maand.
Anders zou ik het niet gedaan hebben

Ewel dan heb jij veeeel geluk, maar pas op eventueel maar voor eerste 6 maand daje goedkoper bent
bij mij komt er minstens 24 euro erbij........dus
nee, goedkoper zelfs!
vroeger zat ik bij een andere provider voor gsm
door nu alles samen te voegen bij proximus zit ik €15 goedkoper per maand.
Anders zou ik het niet gedaan hebben
Reputatie 2
Badge
Ben over gegaan naar nieuw pack, tuttimus, en daarbovenop nog 2 nieuwe gsm packs bijgenomen

En dan kost het u veeeeel meer
Ben over gegaan naar nieuw pack, tuttimus, en daarbovenop nog 2 nieuwe gsm packs bijgenomen
Reputatie 2
Badge
"De dienstkwaliteit is ontoereikend


Meld het probleem aan uw operator.
Controleer de kwaliteit die de operator belooft te verstrekken in het contract.
Vraag inlichtingen bij de technische dienst van de operator.
Richt u eerst schriftelijk tot de klantendienst van uw operator en vraag, indien van toepassing, een vergoeding voor de geleden schade.

Indien u niet tevreden bent met het antwoord, kunt u vervolgens uw probleem uitleggen aan de ombudsman voor telecommunicatie door hem een kopie van de klacht die u aan uw operator hebt gericht door te sturen:

De heer Luc TUERLINCKX
Ombudsdman voor telecommunicatie
Koning Albert II-laan 8 bus 3
1000 BRUSSEL
Telefoon: 02 223 09 09
Fax: 02 219 86 59
www.ombudsmantelecom.be
klachten@ombudsmantelecom.be"

Briefje schrijven en dan klacht indienen bij het bipt


Dit zal ook niet helpen, oude abonnementen moeten weg te goedkoop...............
Eerste drie allemaal al doorlopen
zal eens proberen via de ombudsdienst want heb ook al een IT ticket gekregen, met nummer van opvolging en dat het snel zou opgelost geraken enz...., omdat een bepaald order niet juist afgehandeld was.....maar verder ook niks meer van gehoord. En als ik telefonisch contact opneem is alles prima en zijn er geen meldingen van missingen in het contract....
"De dienstkwaliteit is ontoereikend


Meld het probleem aan uw operator.
Controleer de kwaliteit die de operator belooft te verstrekken in het contract.
Vraag inlichtingen bij de technische dienst van de operator.
Richt u eerst schriftelijk tot de klantendienst van uw operator en vraag, indien van toepassing, een vergoeding voor de geleden schade.

Indien u niet tevreden bent met het antwoord, kunt u vervolgens uw probleem uitleggen aan de ombudsman voor telecommunicatie door hem een kopie van de klacht die u aan uw operator hebt gericht door te sturen:

De heer Luc TUERLINCKX
Ombudsdman voor telecommunicatie
Koning Albert II-laan 8 bus 3
1000 BRUSSEL
Telefoon: 02 223 09 09
Fax: 02 219 86 59
www.ombudsmantelecom.be
klachten@ombudsmantelecom.be"

Briefje schrijven en dan klacht indienen bij het bipt
Tja alle oude abbo's moeten er blijkbaar van tussen....hier net hetzelfde probleem Kieken10.
Heb net hetzelfde probleem.
ze zouden mijn account op my proximus verwijderen en ik zou me dan na een paar uur terug moeten inschrijven en nieuw account aanmaken en alles zou opgelost zijn.
zo gezegd, zo gedaan....
Maar nee hoor.
ik krijg nog steeds de melding dat de mobiele nummers enkel voor mobiele gebruikers van proximus zijn....heb 2 abonnementen ?
Reputatie 2
Badge
Ik kan eveneens al 2 weken mijn verbruik niet meer raadplegen via MyProximus. Ik belde reeds tweemaal hiervoor. De eerst keer zei men mij dat er aan gewerkt werd en het binnen enkele dagen wel zou opgelost zijn. Wanneer ik 3 dagen later nog steeds hetzelfde probleem had, belde ik opnieuw. Deze keer zei men mij om via Chrome te proberen, wat ik deed, ik probeerde ook via Internet Explorer en Mozilla Firefox, allemaal zonder een resultaat. Men was erg onvriendelijk aan telefoon, en men zei dat men niet kon zeggen wanneer het probleem zou opgelost zijn. Als ik zie hoeveel mensen hier dit probleem blijken te hebben, dan begrijp ik niet waarom er niet op gereageerd wordt... en dat blijkbaar al maandenlang. Dan toch maar overstappen een andere mobiele provider? Of zijn ze allemaal zo slecht?

Veeeeeeeeeel beloven, maar daden da is wa anders zen......................
Ik kan eveneens al 2 weken mijn verbruik niet meer raadplegen via MyProximus. Ik belde reeds tweemaal hiervoor. De eerst keer zei men mij dat er aan gewerkt werd en het binnen enkele dagen wel zou opgelost zijn. Wanneer ik 3 dagen later nog steeds hetzelfde probleem had, belde ik opnieuw. Deze keer zei men mij om via Chrome te proberen, wat ik deed, ik probeerde ook via Internet Explorer en Mozilla Firefox, allemaal zonder een resultaat. Men was erg onvriendelijk aan telefoon, en men zei dat men niet kon zeggen wanneer het probleem zou opgelost zijn. Als ik zie hoeveel mensen hier dit probleem blijken te hebben, dan begrijp ik niet waarom er niet op gereageerd wordt... en dat blijkbaar al maandenlang. Dan toch maar overstappen een andere mobiele provider? Of zijn ze allemaal zo slecht?
Haha, net topic doorlezen. Wat een kiekekot @ proximus. Hier werkt het ook niet trouwens, maar zoals te lezen moet ik niet hopen op een oplossing.

Mijn probleem is dat mijn prepaid saldo plots op korte tijd van €15 naar €1.5 is veranderd en ik zou wel eens graag heel exact weten waaraan dat ligt want ik heb niets speciaals gedaan.
Reputatie 2
Badge
zo staat het dan als ge u inschrijft
Bedankt om u in te schrijven op MyProximus.

U kunt vanaf nu uw account zelf beheren en raadplegen door hier te klikken.

We sommen nog even de verschillende voordelen voor u op:
• uw factuur en verbruik altijd toegankelijk en overzichtelijk
• uw abonnementen beheren en opties toevoegen
• uw gegevens aanpassen
maaaaaaar niet voor iedereen
Reputatie 2
Badge
En GEEN enkele reactie van het team ??????????😡
Reputatie 2
Badge
En plots kwam de oplossing............................na 4 maanden
mail van Proximus ;
Beste klant,

Jammer, maar dit product is al enkele jaren oud: het werkt nog wel, maar aanpassingen doen in MyProximus is niet meer mogelijk.
Er is ongetwijfeld een andere oplossing voor u. Neem eerst een kijkje in onze huidige producten om het ideale product te kiezen of bel ons op 0800 22 800.

Wat is het een schande oude klanten afstraffen op die manier
Uw trouw word beloond zeggen ze dan...........amai verwijder die slogan maar vlug hoor
ja , natuurlijk is er een andere oplossing nieuw abonnement nemen en 25 euro meer betalen iedere maand
echt een schande , zeeeeeeeeeer ontevreden klant
Merci Proximus
Reputatie 2
Badge
Ik kan alleen herhalen dat het dossier in behandeling is en dat onze IT-diensten het nodige doen. Grt, HeidiE

Dan duurt dit al bijna 4 maanden is toch wel heeeeeel lang eer er wat aan gedaan word
vele loze beloften zoals ik al vroeger zei
gelukkig werken die mannen voor geen bedrijf............ was anders al heeel lang failliet
en ik ben niet alleen met dit probleem, dus zou het nog vroeger moeten opgelost zijn
en nogmaals de vraag waar kan ik mijn verbruik zien van telefoon en internet ?????????????
Reputatie 7
Badge +3
Ik kan alleen herhalen dat het dossier in behandeling is en dat onze IT-diensten het nodige doen. Grt, HeidiE
Reputatie 2
Badge
We gaan de VIERDE maand in zonder oplossing..................dat is toch heeeeel erg
waarom komt er geen oplossing ????????????????????
Reputatie 2
Badge
Beste,

Uw dossier is nog volop in behandeling en we proberen dit zo snel mogelijk in orde te brengen;

Jammer genoeg kan ik geen datum geven wanneer het opgelost zal zijn maar we doen ons uiterste best.

En we houden je zeker op de hoogte.

Groeten

Koen

We gaan straks de VIERDE maand in zonder oplossing..................dat is toch heeeeel erg
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Uw dossier is nog volop in behandeling en we proberen dit zo snel mogelijk in orde te brengen;

Jammer genoeg kan ik geen datum geven wanneer het opgelost zal zijn maar we doen ons uiterste best.

En we houden je zeker op de hoogte.

Groeten

Koen
Reputatie 2
Badge
wie geeft uitleg???????????????
Reputatie 2
Badge
het dossier word al maanden aan een stuk doorgestuurd, maar het komt er waarschijnlijk nooit aan
Jaaja veeeeeeel beloven maar ondertussen blijft het maar duren............
Reputatie 2
Badge
Beste,

Het dossier is doorgestuurd naar onze IT diensten.

Ik begrijp dat het lang wachten is maar we proberen dit zo vlug mogelijk op te lossen.

Alvast excuses voor het wachten.

Groeten

Koen

het dossier word al maanden aan een stuk doorgestuurd, maar het komt er waarschijnlijk nooit aan
Jaaja veeeeeeel beloven maar ondertussen blijft het maar duren............
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Het dossier is doorgestuurd naar onze IT diensten.

Ik begrijp dat het lang wachten is maar we proberen dit zo vlug mogelijk op te lossen.

Alvast excuses voor het wachten.

Groeten

Koen
Reputatie 2
Badge
hoeveel maanden of jaren gaat dit eigenlijk aanslepen zeg
altijd word er beloofd, maar daden blijven steeds weer uit...........
tis om spuugzat e worden, hoe kan ik mijn verbruik raadplegen ????????????

Reageer