Beantwoord

Verbruik op MyProximus

  • 14 February 2017
  • 85 reacties
  • 2137 Bekeken

Reputatie 2
Badge
ik kan sinds een aantal weken mijn verbruik niet meer raadplegen (internet thuis)
graag oplossing aub
icon

Beste antwoord door AntonellaD 22 February 2017, 12:23

Bekijk origineel

85 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Gerard,

Via My proximus? Krijg je een bepaalde foutmelding?

Kan je mij via privébericht je lijnnr en login bezorgen?

Mvg,

OdB
Reputatie 2
Badge
Privébericht verstuurt naar jou
grtn
Reputatie 2
Badge
Gedaan zoals hierboven vermeld en niets meer gehoord............
Iemand anders eventueel?
Op de site kan ik het ook niet meer raadplegen, wel via de app op mijn gsm maar dat geeft iets totaal anders dan de melding die ik krijg dat mijn krediet opgebruikt is.
Reputatie 2
Badge
Waarom veranderen ze dat dan geen zicht meer op uw verbruik triestig .......
Heb het gemeld samen met mijn ander probleem, maar daar heb ik nog altijd niet echt een antwoord op ontvangen.
Reputatie 2
Badge
ik ook niey, men vroeg naar gegevens in privé bericht maar hoor niets meer
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kieken10,

Ik heb net getest op mijn eigen MyProximus account. Het verbruik van het internet thuis is goed zichtbaar.

Een privébericht met je login heb ik nog niet ontvangen. Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Badge
Antonella, ik heb dat naar Jimmy O gestuurd zoals hij vroeg in 2de bericht.
Ik zal het nu naar jou sturen
vriendelijke groeten
Reputatie 2
Badge
En nu ?
Reputatie 7
Badge +3
Ja nu is het privébericht binnen, ik heb je net geantwoord.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Badge
Dat werkt hier nog altijd niet..................
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kieken10,

Is het na de nieuwe inschrijving te hebben gedaan dat het nog steeds niet werkt?

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Badge
Ja idd, het werkt niet
grtn
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kieken10,

Ik heb het dossier heropend en dit doorgestuurd naar de dossierbeheerder voor verder nazicht.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Badge
Merci khoop dat het opgelost is dan
grtn
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kieken10,

De dossierbeheerder heeft me laten weten dat er een tussenkomst werd aangevraagd van IT via ticket nummer IM8067445 om het probleem op te lossen.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Badge
Khoop dat geen maand duurt want dit is zeer ambetant
grtn
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kieken10,

Ik zie hier intern de hele tijd mails op en af gaan tussen experts en IT. Je mag er dus op rekenen dat ze er volop mee bezig zijn.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Badge
Kan ze dan niemand mijn verbruik nazien aub
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kieken10,

Nog eventjes geduld aub. Ze zijn hiermee bezig.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Badge
Dag Kieken10,

Nog eventjes geduld aub. Ze zijn hiermee bezig.

Groetjes,

Antonella


Nog altijd niet opgelost.........
Reputatie 2
Badge
zeer ambetant ik weet niet hoeveel ik nog over heb deze maand.............kan iemand dit inzien aub
Reputatie 2
Badge
zeer ambetant ik weet niet hoeveel ik nog over heb deze maand.............kan iemand dit inzien aub
Dit blijft toch maar duren.............
Reputatie 7
Badge +3
ja, inderdaad : zeer vervelend voor alle partijen.

We hebben net de gevraagde info telefonisch doorgegeven.

Vriendelijke groeten

Tina

Reageer