Beantwoord

Verbruik

  • 23 October 2016
  • 10 reacties
  • 392 Bekeken

Ik heb al lange tijd een smart+15 abonnement op mijn gsm. Nu controleer ik deze maand mijn verbruik via de app en zie ik dat ik al meer dan 25 euro over mijn limiet gegaan heb. Ik heb echter bijna nog niet gebeld en amper mobiel internet gebruikt. Bovendien wordt mijn verbruik anders weergeven. Mijn belminuten worden niet meer weergeven en er staat enkel een verbruik voor mobile internet free anytime. Werkt de app niet meer of is er iets fout gegaan met mijn abonnement?
icon

Beste antwoord door sinjoor76 23 October 2016, 22:13

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Best je Wifi even afzetten en My Proximus vernieuwen via -4G.
Toch best je verbruik even checken op de My Proximus website via PC/laptop.
Badge +4
Of betalende nummers gebeld, naar het buitenland gebeld ?
Reputatie 4
Verwittiging sturen voor je aan je limiet komt zouden ze toch wel mogen doen :?
gratis sms melding over uw gebruik
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Liesj,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Het lukt niet om een privé bericht te sturen. Via my Proximus kan ik nu het verbruik zien en alles van bellen en sms'en wordt ook aangerekend.
Reputatie 3
Badge +1
Sinds overgang naar tuttimus op 18/10 geen verbruik op gsm in my proximus .Abo mobilus met 120 belminuten en 2,5 g b.Gsm in wel gelinkt maar er is niets zichtbaar van beschikbaar datavolume of belminuten en dus ook niet van verbruik.(data issue ?)
Reputatie 7
Badge +6
Zelfde probleem hier, helaas. Het herinstalleren van de app en/of op 4G gaan lost het probleem niet op. Hopelijk vlug een oplossing hiervoor.
Reputatie 6
Badge +2
Allee, voor mij nog een reden om niet over te schakelen naar die Tuttimus buiten dat het voor mij nog duurder uitvalt.
Hier niet veranderd, maar toch miserie. Zelfs sms'en worden gewoon aangerekend. In de maand oktober werd al meer dan 50 euro aangerekend voor sms'en.
Reputatie 7
Badge +6
Hier kan ik nu, na een week, opnieuw mijn verbruik zien. Oef

Reageer