verbruik


Ik heb een abonnement van 15€. Waar kan ik eigenlijk nakijken hoeveel belminuten ik heb opgebruikt (mét overzicht van gesprekken) en wat me nog rest?


Ik vind het heel vreemd dat mijn belminuten zo snel op zijn, terwijl ik weinig gebruik maak van mijn gsm...

10 reacties

via ▬► https://admit.belgacom.be" target="_blank


NB: er bestaan ook app's 'MyProximus'
via het gratis nummer 2455 met uw gsm te bellen ofwel via het downloaden van onze Proximus "Hello app"
Sorry inderdaad het moet 'Hello' app zijn en niet zoals ik in mijn voorgaande post gezet heb 'Myproximus' app
Beste Proximus medewerkers,


Nu ben ik nog meer aan het twijfelen en mij aan het afvragen of je toch niet met de Myproximus app het verbruik kunt aflezen, want ik dacht dat de MyProximus app de hello app eigenlijk overbodig maakte, of ben ik nu helemaal op een dwaalspoor geraakt ;-)
Via MyProximus kan ik niet zien welke gesprekken en verbindingstijden ik heb gehad. Je ziet enkel de huidige stand van je rekening.


En ik heb geen Smartphone dus kan die app niet installeren. Mijn gsm was indertijd wel zogezegd een eenvoudige smartphone, maar bevat daar simpelweg het interne geheugen niet voor, dat is de boodschap die je altijd krijgt.
Dus dan moet je wel beroep doen op 2455 dus !
ik kan dat wel zien via de website myproximus onder nog niet gefactureerd


dan type: mobiel


dan nummer: 04xx/xxxxxx


Dat is wat ik toch ook dacht, maar ik heb geen gsm abonnement, dus kon ik het moeilijk controleren
Beste Elsa,
MyProximus app heeft Hello App vervangen op de recente toestellen. Uw MyProximus login op MyProximus portaal geeft hetzelfde verbruik weer op verschillende platformen: MyProximus app/ Hello app / Call Check-Up via 2455. Mvg ES
Bedankt ES,


voor de verduidelijking


Mvg Elsa

Reageer