verbindingssnelheid

  • 27 January 2011
  • 9 reacties
  • 491 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
wij hebben een Internet Favorite abonnement thuis, wat een maximum downloadsnelheid heeft van 25 Mbps, ik raak echter maar aan 0,95Mbps, ik raak nooit, maar dan ook nooit boven de 1Mbps, waaraan kan dit liggen?

9 reacties

alé. ik weet ook wel dat die 25 Mbps een MAXIMUM snelheid is, maar die 0,95 Mbps is wel heeel weinig. Hier is nog altijd geen verbetering in...

mijn login is: fa216306@SKYNET

bedankt!
Reputatie 7
Badge +1
Zit je nog op een ADSL profiel ? 25 Mbps kan je maar halen met VDSL2, en daarvoor heb je een b-box2 modem nodig + een mogelijke verbinding met een glasvezelcabine in je buurt (als die er al staan). Best eens bellen met de technische dienst 0800 22700 (tot 22.00 uur) om te weten te komen wat de mogelijkheden voor jouw lijn zijn. Als het mogelijk is, moeten ze die aansluiting bij jou thuis (andere contactdoos) en mogelijk ook op straat komen doen. Een b-box2 (is een soort router waar je 2 PC's en 2 TV's kunt op aansluiten en ook met Wifi nog een aantal laptops) wordt je dan gratis ter beschikking gesteld (gratis huur). Ook HD-TV wordt dan mogeljk.

Ik hoop dat Eva je vraag ook leest, want die kan soms ook al een antwoord geven.
vdsl2 is hier nog niet mogelijk, dus ik weet ook dat die 25Mbps hier niet te halen is, maar 0,95Mbps is toch heel weinig, ook voor gewoon adsl, niet?


Ik vind deze snelheid gewoon te laag bij het aansluiten moesten we verlagen van snelheid omdat we in een "grijze zone" liggen. Het uiteinde bijna van een netwerk en ze kunnen hier niets aan veranderen zeggen ze kan dit eigenlijk?
Reputatie 7
Badge +1
Is ADSL2+ al mogelijk ?

ADSL2+ : <6Mbit :
ADSL2+ : >6Mbit (9 of 12):
Dat weet ik niet ik weet wel als ik bij de eigenschappen kijk staat er 36 Mbit

Reputatie 7
Badge +1
Verklaar je nader. Waar staat die 36Mbit ?
Reputatie 2
Badge +1
36Mbit zal men vermoedelijk zien via de eigenschappen vh draadloze netwerk.

Surf eens naar 192.168.1.1 en post eens de snelheid bij down en upload.
Beste Travianbite,

Uw snelheid is inderdaad laag, en dit heeft te maken met de afstand tot de centrale.

De enige oplossing die ik u kan bieden is een technieker.
Deze kan mogelijk iets aanpassen aan de lijn.

VDSL2 staat pas in 2012 gepland voor u.

Mvg,


Eva van Belgacom

Reageer