Beantwoord

Verbinding met uitwendige disk via B-Box 3

  • 12 December 2016
  • 5 reacties
  • 403 Bekeken

Gelezen dat U de b-box3 kunt gebruiken als server via de USB aansluiting.. Welk is het juiste pad dat ik dien te volgen om deze plaats in mijn verkenner te zien. Ik heb reeds vele pogingen gedaan met verschillen wegen: 192.169.1.1.\disk_a1 of 192.168.1.1\disque_partage en eveneens het b-box3 aangeeft: \mymoden\naam diskette. Niets lukt.
Zou toch graag de verbing tot stand brengen
icon

Beste antwoord door Martin 19 December 2016, 18:25

Bekijk origineel

5 reacties

Deze kan ik op onderstaande uitgelegde manier bereiken zowel via lan kabel als via wifi.

Met mijn b-box lukt het als ik in de adresbalk van de "file explorer" het volgende invul
\\192.168.1.1\Disk_a1 of \\192.168.1.1\Disk_b1
respectievelijk voor de de usb achteraan en vooraan
PS: B-box3 USB poorten
Met mijn b-box lukt het als ik in de adresbalk van de "file explorer" het volgende invul
\\192.168.1.1\Disk_a1 of \\192.168.1.1\Disk_b1
respectievelijk voor de de usb achteraan en vooraan
PS: B-box3 USB poorten
Ik wens deze usb poort te bereiken via mijn wifi
Heb dit reeds geprobeerd, zelfs op verschillende manieren Disque_partage, en hetgeen de usb bus aangeeft.
De B-box3 ziet wat in de usb bus zit, maar als ik de weg in de " file explorer" aangeeft, zegt die dat hij de usb bus niet ziet.
Zit het in de firewall? Heb deze ook reeds uitgeschakeld. Bij Proximus zegt men dat men dit niet ondersteunt.
Via welke poort kan je deze usb poorten bereiken, vanaf een ander netwerk dan dat van je thuis?

Reageer